26 Ιουν 2009

Κωστάκη είσαι λαμόγιο

Καλοκαίρι παλαιότερου έτους .

Πράξη Α΄

Η παρέα ξεκινάει από θερινό μπαρ σε κουλτουροσυνοικία των Αθηνών .
Αντροπαρέα 5-6 άτομα . Μεταξύ αυτών ο φίλος μου ο Νικόλας και ο γνωστός του ο Κωστάκης ( του ‘μεινε από τα μικράτα του ), μέγας τσιγκούνης και κακορίζικος τύπος . Καμακώνουμε μια γυναικοπαρέα απέναντι από 3-4 φοιτητριούλες στα 19 – 20 . Βάνουμε και ποτά . Μόνο ο Κωστάκης δεν κέρασε ποτό καμία και γύρναγε να πουλάει εξυπνάδες και να τη σπάει στους ζευγαρωμένους που κάνανε καμάκι Εν τέλει 1-2 πήρανε τηλέφωνο , αλλά σε κάποια φάση τα πιπίνια απεχώρησαν , ενώ οι άλλοι με μαλώνανε που ήθελα να τους προτείνω να πάμε για κανά φαγάκι , ίσως και ξενοδοχειάκι .
( άσε ρε μαλάκα , που όποια γυναίκα δεις την περνάς για πουτάνα , πουτανιάρη αλλοτριωμένε , διεστραμμένε , έκφυλε κ.λπ. )
Τώρα εμείς είχαμε φτιαχτεί και θέλαμε να κάνουμε και καμιά μπερμπαντιά . Τριβόμασταν με τα μωρά 2 ώρες και μείναμε στην πείνα .
Σε κάποια στιγμή πέφτει στο τραπέζι η ιδέα να επισκεφθούμε ένα στριπομάγαζο. Ο Κωστάκης ρωτάει πόσα θα χαλάσουμε κατ΄ευθείαν , χέσε ρε μαλάκα μην έρχεσαι , έλα ρε μαλάκα ο άλλος , γύφτουλα που χαλάς την παρέα . Εχεις έναν σκασμό λεφτά και πάντα τέτοια κάνεις . Καλά ρε να ρθω αλλά δεν είμαι για πολλά , Εγώ τους λέω άμα έρθει αυτός δεν έρχομαι να μου τη σπάει . Τεσπα , η παρέα δεν διαλύεται και πάμε σε κατάστημα της επιλογής μου !

Πράξη Β΄
Ο Νικόλας , λεβεντόπαιδο , εμφανίσιμος και ωραίος στη συναναστροφή , έχει μπλέξει με ένα ρουμανάκι κοντοπούτανο που ανταποκρίνεται . Ο Κωστάκης με μία έμπειρη κωλομπαρού . Τους κάνουν τους απίστευτους χορούς στο τραπέζι , έχουνε σηκωθεί στον καναπέ και κάνουνε σόου , τέτοια ωραία πράματα . Μαζί τους συμπαρασύρουνε την αγαπούλα μου και τις αγαπούλες άλλων στην παρέα . Γίνεται το έλα να δεις .

Το θέμα είναι ότι ο Σκρούτζης ο Κωστάκης , χαλάει λεφτά για την κυρία , αφού έχει βάλει 2-3 μικρά .(Εν τάξει όχι πολλά , αλλά όταν κάποιος βγάζει μύρια και πάει στο σουβλατζίδικο με το κομπιουτεράκι για να μοιράσει το λογαριασμό , ε , ένα 60άρι είναι τρομακτική σπατάλη )
Οι λοιποί , έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με τις ξεκωλιάρες , που έχουν αρχίσει να δυσανασχετούν καθ΄όσον έχει παύσει το τρίψιμο και η μουρμούρα και μένουν πίσω σε ποτάκια , αφού όλοι ξεκαβλώσαμε και παρακολουθούμε τον Κωστάκη , πότε θα καταλάβει τί κάνει και θα του έρθει ο εγκεφαλικός !
Σε κάποια στιγμή ο Κωστάκης μου λέει « έχεις 60 € γιατί ο Νικόλας θέλει να κεράσει την κοπέλα κι άλλο ποτό και του τελείωσαν τα λεφτά , και ντρέπεται να σου ζητήσει ? »
Εγώ : « Πως βεβαίως μάλιστα , του λέω » . Σκέφτομαι δε τι μαλάκας ο Νικόλας , 100 χρόνια φίλοι , όλο τις ίδιες μαλακίες κάνει , περήφανος ο σκύλος .
Μετά από 5 – 10 λεπτά , κοιτάω και προς το Νικόλα αυτός κοιτάει εμένα , χαμογελάω και χαμογελάει και αυτός , αλλά με περίεργο χαμόγελο , σαν συγκαταβατικό , σαν αινιγματικό , ρε πούστη λεφτά του δώσαμε μας ειρωνεύεται και από πάνω ! Τεσπα δε γαμιέται έχει πιει λέω .
Σε λίγο παίρνει ο Κωστάκης την έμπειρη πάνε πριβέ . Όλοι η παρέα κάγκελο αφού ο Κωστάκης δεν δίνει ούτε φράγκο για γαμήσι . Μια φορά πήγε στη Σωκράτους , και παρα λίγο να τον φάνε οι μαύρες γιατί τους έλεγε για πίπα με 5 ευρώ .

Ο Κωστάκης , γυρνάει μετά από αρκετή ώρα με το ύφος του ανθρώπου που κέρδισε το τζόκερ , πουκάμισα ανοιχτά κ.λπ. Η δε κυρία στην τουαλέτα , αφού είχε συμβεί το αναμενόμενο και πήγαινε να πετάξει την καπότα .
«Ο φίλος τη γάμησε την ……… στο πριβέ » , μου λέει η αγαπούλα μου με τον ευγενή και καλοκάγαθο τρόπο της » . Ε να μην αφήσει στιγμή να μη ρίξει δηλητήριο . Άγγελος η κοπέλα !
Αποχωρήσαμε συγχαίροντας τον Κωστάκη ! Ξόδεψε αγόγγυστα και έφαγε και μπριζόλα ! Εύγε τσιγκούνη !

Πράξη Γ΄

Την επομένη στο στέκι μας της Πλατειας Σουλήνα κατά το μεσημεράκι . Τρώμε με το Νικόλα .
Έρχεται ο λογαριασμός και κάνει ο Νικόλας την κίνηση να πληρώσει .
Εγώ τσαντίζομαι , διότι φαντάζομαι ότι το κάνει για να με ευχαριστήσει για το χτεσινό , αφού γνωρίζει ότι μετά τόσα χρόνια φιλίας δεν πρόκειται να του ζητήσω ποτέ πίσω 60 € , και μου κάνει λίγο κάτι σαν ανταλλαγή και δεν μου αρέσει . Κάνουμε έναν ελληνικό καυγά για το λογαριασμό , και , εν τέλει , αφού πληρώνουμε μισά - μισά , ο Νικόλας μου την λέει :
« Αφού έχεις λεφτά ρε μαλάκα , γιατί έβαλες χτες τον Κωστάκη να μου ζητήσει 60 € , για να βάλεις το τελευταίο στην δικιά σου , έγινες χειρότερος από τον Κωστάκη . »

Εγώ , μέσα στην έκπληξη , τα νεύρα και την τσαντίλα .
« Εγώ ρε μαλάκα ή εσύ που ήθελες να βάλεις 3ο σπέσιαλ στη γκόμενα ? »
Κάγκελο ο Νικόλας .
Και μετά μπήξαμε τα γέλια .

Τη μπριζόλα του Κωστάκη την πληρώσαμε εγώ και ο Νικόλας !

2 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Φ. είπε...

Αγαπητοί μου,

Το μυστήριο λύθηκε, η πλεκτάνη αποκαλύφθηκε: Μετά από τις επίπονες και συνεχείς προσπάθειές μου, απεκαλύφθη ότι γνωστότατο μέλος της χαρούμενης κοινότητάς μας, (ο οποίος αυτοπροσδορίζεται σαν γαλα(κ)τική εκχέρσωση), και τύπος που υποκρίνεται τον αναρχοαυτόνομο, ιδεολόγο επαναστάτη του πορνορεπορτάζ, έχων εξέχουσα θέση στη λίστα με τα εν Ελλάδι golden boys, δεν αισχύνεται παραδεχόμενος δημοσίως, σε στέκι καταπόσης χοληστερινούχων εδεσμάτων ότι [size=12t]διατηρεί λίστα με στοχευμένους χρήστες ως εχθρούς του[/size].

Τον παραδίδω στη χλεύη του λαού, και τον εγκαλώ σε λαϊκό πορνοδικαστήριο, όπου μάρτυρες κατηγορίας θα είναι οι εκδιδόμενες κοπέλλες στις οποίες έχει χαρίσει αρνητικές κριτικές, και μάρτυρες υπεράσπισης οι πρώην Ελλεινίδες γκόμενές του.

PURANGER είπε...

Για πες μας και άλλα να μάθουμε πολλά και ωραία πράγματα !