23 Ιουν 2009

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ

Καλημέρα σας
Σύντροφοι (Πουτανιάρηδες , κωλομπαρόφιλοι , στριποφαν , πόρνες , βιζιτούδες , στριπτητζούδες , κονσοματζούδες )και λοιποί περίεργοι που συνθέτετε το εκλεκτό κοινό που διαβάζει αυτή τη σελίδα .

Με τιμάτε αφάνταστα , όταν ζητάτε πληροφορίες , συμβουλές κ.λπ. , είτε απ΄ευθείας εδώ είτε στο bourdela.tv . Πλην όμως δεν είμαι εγω ο κατάλληλος .

Από λούμπα σε λούμπα πέφτω , κολάω και απογοητεύομαι .

Γι΄ αυτό ξεκαθαρίζω , ότι πλέον δεν θα απαντώ σαν την κυρία Λιλή του Θησαυρου που έδιδε οδηγίες στους ερωτευμένους .

Πρώτον διότι έτσι σας δίδω περιθώριο να ζήσετε κάτι ευγενές σε χώρο που είναι μεν ευχάριστος , λαμπερός , ξεχωριστός για σας , αλλά κατά βάση βρωμεί και ζέχνει σαν απόπατος . Δεύτερον διότι σας δίδω φρούδες ελπίδες και σας βάζω στο τριπακι ότι είναι δυνατόν να είναι ερωτεύσιμες , ή να ανταποδώσουν τρυφερά συναισθήματα οι ξεκωλιάρες που υπεραγαπάμε , και εννοώ βιζιτούδες , στριπτητζούδες , κονσοματζούδες , διότι με τις ορίτζιναλ πουτάνες δεν έχω τίποτα , ίσα ίσα που τις διακρίνω και τις σέβομαι .

Και επειδή δεν περνάει εβδομάδα χωρίς κάποιος ανόητος καυλιάρης , να με ρωτήσει αν η τάδε γαμιέται , πόσα παίρνει , τί παίζει στο δείνα μαγαζί , τί να κάνει και αν έχω δει την Κυρία Ναταλία Πηγαδομούνοβα που τον ενδιαφέρει σας λέω δύο πραγματάκια .

α) Αμα ξέρω λέω . Δεν ξέρω και πολλά .
β) Βοηθήστε στο γκρουπ θέραπυ . Σόρρυ που σου το λέω , αλλά , στο θέμα ΄«σχέση με πουτή » μας δέρνει μία έφεση στη μαλακία . Και μάλιστα ανευ ορατής προοπτικής ανανήψεως διότι από τα λάθη μας δεν μαθαίνουμε .
Για να απαντήσω όμως συγκεντρωτικά , πιστεύω ότι το θέμα « σχέση με στριπτητζού είναι το διαβατήριο για την κόλαση » . Έχω γράψει σχετικώς , αλλά κατά πως φαίνεται είμαι ο δίδάσκαλος που εδίδασκε και νόμον δεν εκράτει .
Το χω γράψει στο μπλογκ μου , από πονεμένη προσωπική εμπειρία και είναι ψυχοφθόρο .

Διότι τα κορίτσια αυτά «σχέση» μόνο με κάποιον που είναι ψιλονταβαντζάκος , ή ψιλοσωματέμπορας , μπράβος , καταστηματαρχης , σερβιτόρος , μπορούν να έχουν . Να μην τον νοιάζει ρε αδερφέ αν του δαχτυλιάζουνε , ή του ξεκωλιάζουνε την «αγαπούλα» του . Κι άμα του πρήζει τα αρχίδια να της δίνει κανα σφάλιαρο , να την αφήνει νηστική , ή να προβαίνει και σε άλλες , πλέον σκληρες ενέργειες .

Οι άλλοι , οι ημερήσιοι - μη έχοντες ροπή προς την εγληματικότητα για σχέση ξεχάστε το !

Τα κορίτσια αυτά , ας το πάρουμε χαμπαρι . Είναι όμορφα , ενίοτε έξυπνα , ευχάριστα στη συντροφιά , εξυπηρετούν όμως μία μόνο αποστολή , την κατά περίπτωση και αναλόγως του αντιτίμου ικανοποίηση του γεννετησίου ενστίκτου .

Είσοδος - μπανιστίρι , ποτάκι και χούφτωμα , β΄ποτάκι δαχτύλιασμα , χορός - τρίψιμο , σπέσιαλ χοροί αναλόγως του ντηλ και ενίοτε συνεννόηση για μαμησάκι .

Δηλαδή είναι πουτάνες ?
Ναι είναι , αλλά πουτάνες ζόρικες και επικίνδυνες . Διότι , στο μπουρδέλο , όποιος πάει γαμάει , κουτσός ,βρωμιάρης , λέτσος , με τη σειρά του , δεν σου λέγουν εγώ δεν τα κάνω αυτά , και δεν εντέπεσθε κύριε να είσθε τόσο σκατόπαιδο ! Σου λένε τόσα παίρνω , αυτά κάνω , κάτσε στη σειρά να γαμήσει ο Αχμέτ από το Αβγατηγανιστάν κι άμα χύσει πλέρώνεις και μπαίνεις με τη σειρά σου και κάνεις τα γούστα σου . Ενώ άμα έχεις κοντά το θεόμουνο με το κορδονάκι , που σου κάνει και τη ναζού και τη μη μου άπτου , έχεις και λίγο την αίσθηση ότι είσαι αρχηγόπουλο , και ότι παρ΄όλο που πληρώνεις το εμπόρευμα σου κάνουνε και χάρη .

Τα κορίτσια αυτά , έκαναν το πρώτο βήμα και δούλεψαν σε στριπ , και κυκλοφορούν γυμνές να τις χουφτώνει ο κάθε φίτσουλας , να κάνουνε ποτά και να τις δαχτυλιάζει . Τα επόμενα βήματα , είτε να κάνει στο πριβέ φραπεδάκια , καταδύσεις ή μπριζολάκια , έως και να αρχίσει να εκδίδεται (και κανείς δεν τις πιέζει πέρα από ένα σημείο - κονομάνε και αυτές καλά , πλασσάρονται σε ξενοδοχεία , σε μεγαλοπελάτες κ.λπ.)ακολουθούν με μαθηματική βεβαιότητα . Ίσως ενίοτε αν η γκομενα είναι δύκολη , ή μυαλωμένη , ή έχει αναστολές να αργεί λίγο η εξέλιξη ,αλλά εκεί πάει το πράγμα .

Όταν βλέπει η κάθε κυρία τη διπλανή της να κονομάει ε κάποτε σταματάει να το παίζει πτωχή πλην τιμία .

Οπότε καλό θα είναι να αποφεύγουμε να πέφτουμε στον έρωτα της κάθε πουτάνας , αντί να τους σκάμε μερικά ευρούλια , σε επίπεδο καλής βιζιτούς , μην πληρώνουμε και το τζην για κασμίρι , και να μας παρακαλάνε .
Από προσωπική εμπειρία σας λέγω και ότι το χειρότερο είναι προσπαθήσεις να το παίξεις σωτήρας κάηκες καημένε μου . Τα μωρά αυτά , ούτε στον ίσιο δρόμο μπαίνουνε , ούτε γίνονται κυρίες . Αν δεν ήταν πουτάνες θα καθάριζαν σκάλες , ή θα φύλαγαν μωρά ! Και η πουτάνα δύσκολα κόβει το πουτανιλίκι .
Τέλος να μη μας διαφεύγει ότι οι επικίνδυνες είναι εκείνες που το παίζουνε παρθένες ,ή εκείνες που μας «νοιαζονται» και «αισθανονται κάτι» .

Και εδώ τελειώνει η σημερινή εκπομπή , προκειμένου , οι επενδύσεις σας σε αίσθημα και χρήμα ναι έχουν ως αποτέλεσμα το πουτάκι να κάνει την έξυπνη , να πιέζει , να μαθεις ότι γαμιέται στεγνά και στην ψύχρα με άλλους για λίγα ευρούλια , ή , θεο΄ς φυλάξοι , εκεί που σου το παίζει η Οσία Μαρία να σου τη φέρουνε ντελίβερυ από κανένα γραφείο .

Μη σας χάσω από καρδιά , ή εγκεφαλικό στο άνθος της ηλικίας σας .
Και να θυμάστε ότι όποιος δίνει κώλο για να φάει παντεσπανι γίνεται και λίγο σκληρός , και άμα δεν είσαι και συ λίγο αναίσθητος , σε έχει στείλει προτού το καταλάβεις .

Άρα , καθαρές συνεννοήσεις και επαγγελματισμός .
Αγοράζετε με περίσκεψη προσπαθώντας να παίρνετε τόσα , όσα πληρώνετε .

Αμα δε σας κάτσει το πρώτο , θα κάτσει το επόμενο .

Καλημέρα σας

Και

Περαστικά μας

3 σχόλια:

Vitsi είπε...

Οδηγίες προς ναυτιλόμενους, έχω δώσει και εγώ κατάκ καιρούς σε πολλούς. Το θέμα είναι ότι οι συμβουλές που δίνω κάθε φορά και εγώ σε αυτούς που μου το ζητάνε, τα πρέπει, τα μην και τα απαγορευτικα που τους συμβουλεύω, εγώ είμαι ο πρώτο στα οποία θα πέσω μέσα και θα τι πατήσω. Δε μετανοιώνω για παράνομες σχέσεις που είχα στο παρελθόν, δε μετανοίω αν είχα σχέση με stripper, δε μετανοίωνω αν μια πουτάνα μου τα τρώει παίζοντας μου, την ερωτευμένη, δε μετανοιώνω για πολλές μαλακίες που έχω κάνει στα απαγορευμένα μαγαζιά, δε μετανοιώνω αν πολλές φορές με έχουν πει μαλάκα. Πρώτον διότι όταν τα έκανα ένοιωθα καλά και το χαιρόμουν και δεύτερον διότι πάνω απ όλα είμαι ΑΝΔΡΑΣ

vothros είπε...

στερεψανε τα χριματα κε αρχισανε τα εκριματα... εγο παντοσ δε καταλαβα τιποτα .αμα δε δουμε κανεnα φαgitaki κερασμα οχι πολι-ιμε σε διετα- ενα κατσικακι στι σουβλα,διο πιχεσ κοκορετσι,πεεξι γαρδουμπακια, κε ενα βαρελακι πρασινι ,

η πιtoτiσ βλαφτι σοβαρα τιν ιγια,γιαφτο κoτοφορτο κε αγιοσ ο πεος

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

apo είπε...

σωστος αλλα δεν ειναι παντα ετσι. ουτε ειναι ολες ετσι. υπαρχουν φορες που ακομα και αυτες την πατανε με καποιον