6 Οκτ 2010

KAI ΑΙ ΦΑΠΑΙ ΕΠΙΠΤΟΝ RIGHT THROUGH

Πρωτοβρόχια .
Έσπασε η ζέστη .
Και επί τέλους η βρόχα πίπτει ράιτ θρου .
Βραδάκι .
Home Studio (υπόγειο ανεξάρτητο έχει και κουζινάκι - ψυγειάκι - μπαρ - νεροχύτη , μπανάκι ( χέστρα - ντουσιέρα ), όλα τα χρειώδη - Δεν το νοικιάζουμε ! ) .
Μια παλιοκονσόλα με προενίσχυση φορ δη πούτσο , που μίξαρε σε ένα ενισχυτή με αρχαιολογική αξία , το 84 ήταν μοντέλο της πλάκας , κάτι ηχεία ταμπα τουμπα παραράμ και καμιά 10αριά καλές κιθάρες . Παρέμενε όμως ένα ήσυχο καταφύγιο για να βγάζεις γούστα με τη μουσική σου . Κάτι ξέχασα … α ναι
Και η βρόχα έπιτε στρέιτ θρου .
Εκείνοι με ύφος Έρι Κλαφτον και Ρόμπερτ Τσόνσον τουλάχιστο , ξεκουμπώσανε τις θήκες . Από την καρό την υφασμάτινη βαλίτσα βγήκε μια archtop . Ανώνυμο μοντέλο . Αμερικάνικη κατασκευή ανώνυμου οργανοποιού την είχαμε πάρει στο Κάιρο ( Illinois ) από ένα ακουμπιστράδικο , 239 τάλληρα και 5,6 % VAT ( τι είναι αυτό δεν ξέρω το΄ χαμε πλερώσει όμως ) . Έμοιαζε με τις παλιές Epiphone που έφτιαχνε ο Epi Stathopoulo . Βαθύ σκάφος οπές βιολιού , καβαλάρης από έβενο , με ροδέλα για ρύθμιση  της  γέφυρας καθ΄ ύψος , ταστιέρα έβενο , τσίτκα αμερικάνικα ξύλα πλάτη και πλαϊνά , πεύκο βαμμένο καπάκι , χορδοδέτης σα λύρα . Ομορφούλα . Προ ετών βάλαμε και μικρόφωνο fishman ειδικό να πουμε , από ένα σε κάθε f – hole και πιεζοηλεκτρικό καβαλάρη , σύστημα της fishman που μιξάρει τους μαγνήτες . Κάβλα κιθαρίτσα . Από τη μαύρη δερμάτινη βαλίτσα , ο φίλος του Αντρέα έβγαλε ένα δολοφονικό αντικείμενο . Μια Jay Trusher Delta resoelectric , μαγνήτης hambucker κάτω από την ταστιέρα , tele style σκάφος  , και πιεζοηλεκτρικό σύστημα μικρόφωνου κάτω από το μπισκότο ( biscuit bridge λέγεται με τη λεκάνη αναποδα να ούμε , κάτι Σλοβάκοι την φκιάσανε το ‘20 για τους αραπάδες , και γυρίσανε τούμπα τη λεκάνη , Dopyera Bros , DOBRO η κιθαρίτσα ) . Κιθάρα για να κρατάει ρυθμό όταν παίζει ο μαγνήτης , και για πολλά κλάματα , όταν παίζει το resonator , μόνο του ή με blening με το μαγνήτη . ( Αυτή την πήραμε από κατάστημα στο Μπρούκλυν δεν έχει ιστορία ) . Βάλανε να πούμε μπροστά και ένα wild turkey , βγάλανε πάγο και τσιτσερ έιλ από το ψυγείο , αφήσανε και τα τσιγάρα τους από κοντά . Και η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
Θα παίξουμε , ρώτησε ο Νώντας ( ο resonator ) τον Αντρέα .
Βλακώδης ερώτησις, άμα δεν παίζανε ανεβαίνανε απάνω να τους φτιάσει η Κρύσταλ μεζεδάκι να δούνε τον Παναθηναϊκό . Μετά θα καθότανε μπάστακας στο παραδίπλα σαλόνι να κοιτάει πότε θα φύγει ο Νώντας . Άει γαμήσου Φου μαν τσου , χειρότερη και από επιλοχίας κατάντησες στο Πουρέικο .
Θα παίξουμε είπε ο Αντρέας .
Τι θα παίξουμε ?
Τι να του πεις τώρα .
Να παίξουμε κανένα ψαγμένο κάντρυ , O αντρέας άρχισε να τσαγκρουνάει το Ring of fire .
Όχι μωρέ να παίξουμε μπλουζ . Δέλτα .
Αφού ρε μαλάκα 25 χρόνια παίζεις κιθάρες και να κουρδίζεις σε ρε ανοιχτό δεν ξέρεις , πώς θα παίξεις ?
Ε δείξε μου ρε Αντρέα . Θα μου δείξεις δύο περάσματα και ένα slide και θα το πάμε δεν θέλει παραπάνω . Όντως δεν ήθελε παραπάνω. Κουρδίσανε σε ρε ανοιχτο ( DADF#AD) . Πήρε και ένα μπουκαλάκι από ασπιρίνες αμερικάνικες , εκείνες τις μισές τις υποκίτρινες , το χε φέρει μια θειά τ΄ Αντρέα από το Τσίκαγκο το 85 ( με ασπιρίνες ) , το φαγε ο Αντρέας , όταν το τέλειωσε τις ασπιρίνες η οουντ του ( ένα άλλο  του το σπασε ο μπρόντα του ) , πολύ καλό bottleneck απεδείχθη . Ανάψανε τα σέρτικα , ρουφήξανε τα πρώτα πιοτά . Μπούρμπον με southern comfort και τσιτζερ έηλ να μπούνε στο κλίμα ( παπάρια  μέντολες  δηλαδή  μπεκρήδες  ήσαντε , αλλά  το  κουλτουροπαιδεύανε )  . Του δειξε ο Αντρέας που βγαίνει η μπλούζ η σκάλα στο ρε και στο Λα στα μπάσα . Ε από κει και πέρα δεν θέλει πολλά . 2ο στην 5η , 1ο 2ο στην 6η , και ανοιχτή η 4η , γκράου το slide μέχρι το 5ο τάστο ( G ) τα ίδια γκάου μέχρι το 7ο , στο ρεφραιν 11ο 12ο slide 12 κ.λπ. Πιάκανε λοιπόν το Stetesboro blues . Wake up momma εξετερά , εξετερά εξετερά και η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
Στο έπαιζα και σένα πούτανίτσα αυτό . Σου άρεσε . Σου θύμιζε το slide κάτι από τους ήχους της πατρίδας σου . Ε ήταν και τραγούδι που πρωτοπαίχτηκε σε μπουρδέλα . Σε άγγιζε . Το τραγούδαγες κι όλας . Και ήσουν όλο κέφι στη βρωμερή τρώγλη με το fancy στερεοφωνικό και δορυφορική Plasma tv που έμενες στην Π…. άστο να μη το πούμε. Κι έβγαζες από το λαρύγγι μια φωνή που έλεγες πώς βγαίνει από ένα τόσο λεπτοκαμωμένο κορμί . Χάδια , φιλιά , τα χέρια μου να αγγίζουν το εβένινο , βελούδινο κορμί σου . Λίγο ποτό , ή μπύρες , κανένας μπάφος που και που , όποτε είχες ρεπό από το κωλόμπαρο . Να εξερευνώ το κορμί σου και να είμαι αλλού . Wake up momma turn your lamp down low . Που και που κανά δωράκι κανα χαρτζηλίκι . Για φαΐ delivery . Αυτά που έφτιαχνες δεν μπορούσα να τα φάω , τηγανητό ρύζι , κρέας με καυτερή σάλτσα που μύριζε ψάρι , ψάρι με καφτερή σάλτσα που μύριζε κρέας , πουρές γλυκοπατάτας με χόρτα . Πίτσα , burger , σουβλάκι . Ε καμμιά σαλατούλα κόβαμε . Wake up momma turn your lamp down low . Κιθαρίτσα , Robert Johnson , Leadbelly , Blind Willie McTell και βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου .
Μετά θα με πήγαινες στο κρεβάτι σου . Σου άρεσε να γαμιέσαι στο κρεβάτι σου . Κάβλωνες πιο πολύ όταν είχε παρέα η φιλενάδα σου και σε άκουγαν . Καμμιά φορά όταν δεν είχε παρέα ερχότανε και αυτή παρεΐτσα . Είχα αφήσει μια κιθάρα σπίτι σου . Μια κινέζικη της πλάκας . Αλλά ακουγότανε καλά . Βλεπόμασταν περίεργες ώρες , κανά ξενοδοχείο πρό του κωλόμπαρου , σπίτι σου στα ρεπό σου . Δε γούσταρες μπουτίκ , ακρωτήρια , το Ζαγοραίο , το Ρεπάνη που μου αρέσανε εμένα . Δε μπορούσες να φας Γιουροπήαν κίτσεν . Δεν πήγαινα με τίποτα το Lift , το άλλο το μαλακισμένο μπαρ στη Γλυφάδα , τα αραποεστιατόρια της Βικτώριας και το Πρεστίζ και φυσικά με τίποτα το Frangelico . Αλλά , γαμιόσουνα ωραία , έκανες και καλή παρεϊτσα , γέλιο,  κακό . Σε γνώρισα και στα φιλαράκια , παρέθεσα γεύμα γεννεθίων σε ακριβό ρεστωράν . Καλά περνάγαμε . Υou got no nerves to kick pa out of home . Και καθ΄ότι χειμών δριμύς που εξετυλίσσετο το ρομάντσο της πούτσας , η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
Ωραίο το κούρδισμα στο ανοιχτό ρε . Σαν ορχήστρα ακούγεται η κιθάρα , φωνάζει . Σαν καβλωμένη bitch σκούζει . Μετά το μεγάλο τράκο της ζωής μου είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι δεν θα ξανακολλήσω με ξεκωλιάρα . Έλα όμως που με εξιτάριζες . Ιδίως εκείνη η πεταχτή η κωλάρα που αψηφούσε σαν τεράστιο σοκολατένιο αυγό τους νόμους της βαρύτητας . Ε και γκόμενα που τη γαμάς τακτικά γίνεται σιγά σιγά σκέση . Δεν ήθελες να έρχομαι στο κωλόμπαρο . Και άμα γούσταρα να σου δίνω κάτι να στο δίνω έξω . Γκρίνιαζες όταν οι άλλες οι ξεκωλιάρες σου σφυράγανε ότι με είδανε σε άλλο κωλόμπαρο , ότι φόρτωσα άλλη μάυρη . Με έβριζες , σε έβριζα . Όποτε δε σταμάταγες , σπανίως  δηλαδή  , γιατί  με  μια  δυνατή  φωνή  μαζευόσουνα , έτρωγες και μια ελαφρά φάπα , και μετά μέλι γάλα , μετά τις φάπες γαμιόσουνα και καλύτερα . Κύλαγε ο βίος έτσι και το ρομάντσο της πουτής εξετυλίσσετο σε ρυθμό υπαγορεύσεως , και είχε μπει και ο Νοέβρης και η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
Πως χάλασε η δουλειά ? Ε εσύ άρχιζες να το παίζεις Οσία Μαρία ( Άλλαξα , σε θέλω , σ΄ αγαπάω , δεν πάω με πελάτες μόνο κανα φραπεδάκι στο πριβέ ) , εμένα βασικά στ΄ αρχίδια μου ,αλλά ΟΚ . Κλάμα , δεν είμαι πουτάνα φώναζες κ.λπ. Τέλος πάντων έκελεισε και το κωλόμπαρο που δούλευες επί μία συναπτή πενταετία . Βρήκες δουλειά σε ένα άλλο . Το ξερα , μέσα δεν παίζανε πολλά πολλά . Και εκεί άρχισε η γκρίνια , δε βγαίνω , δεν κάνω , δεν βοηθάς , ε να φύγω τότε να σε αφήσω να προοδεύσεις , όχι μη με αφήνεις , θα σκοτωθώ κ.λπ. Ε και οι καυγάδες επύκνωσαν . Μέχρι που σταμάτησες και από αυτό το κωλόμπαρο. Και , περιχαρής , μου ανακοίνωσες ότι έπιασες δουλειά σε γαμιστροκωλόμπαρο της μεγάλης λεωφόρου . Λίγο πριν τα Χριστούγεννα ήτανε . Είχαμε ξεσκιστεί ώρες σε ένα φακοτέλι και σε γύρναγα σπίτι σου . Το ξέρεις τι θα κάνεις εκεί που πας ? Σε ρώτησα . Έκανες το κορόϊδο , άρχισες να το παίζεις Οσία Παρθενόπη , οπότε για να μη σου αργάσω το τομάρι , σε ξεμπάρκαρα στη Λιοσίων . Τρεις τα ξημερώματα , ένα βράδυ κρύο οπότε η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
My mother died and left me reckless, my daddy died and left me wild, wild, wild
Mother died and left me reckless, daddy died and left me wild, wild, wild
No, I'm not good lookin', I'm some sweet woman's angel child ( Στα μπλουζ όλοι πεθαίνουνε , τι διάλο , ρεμπέτικα ακούγανε οι αραπάδες ?  κενωνία άτιμη , σκληρή και μοβόρα , πώς  τα  λεγε  ο Δελιάς , έτσι και ο ρέβεραντ Γκάρυ Ντέβις  ) . Τότε ήτανε που βρήκες τον μπόυφρεντ που πούλαγε διάφορα , τσάντες , cd αφρικανικά κομψοτεχνήματα , χασίσι , και άλλα τινά . Αλλά ένεκα η κρίσις , ένεκα που σε κακόμαθα , ένεκα που εχάθη το σχέδιο Marshall . ( Τώρα που είπα μάρσαλ , να χαμηλώσω λίγο τον ενισχυτή , γιατί ζεσταθήκανε οι λάμπες και από μπλουζ κατάντησε το κομμάτι χέβυ μέταλ ) . Έπρεπε να με ξανάχεις . Μπορεί και όντως κάτι να ένιωθες . Όλοι νιώθουμε κάτι για κάποιον που μας φέρεται λίγο καλύτερα από τους άλλους . Πέρασα μια μέρα από το μαγαζί . Που είναι η φιλενάδα σου ρώτησα το ζουμπουρλούδικο το φιλαράκι σου , που μου ψιλοκόλαγε .  Σουηντία το ση μπρόντα ( Στο σπιτάκι σου ήσουνα και έκανες χόνυμουν με τον χασίκλα ) . Ε λόγω του ότι ήσουνα στη Σουηντία την πήγα αυτή μέχρι το Λακόμπα να παρηγορηθώ . Τελειώσαμε , και πηγαίνοντας την σπίτι της σε μια μαυρογειτονιά στα Πατήσσα , μου είπε ότι κλαις , μαραζώνεις , δεν τρως . Να σε πάρει άμα γυρίσει . Παρτουζίτσα θα παίξει τη ρώτησα ? Άμα θέλει και αυτή μου είπε , γιατί είναι η sista μου και είσαι special γι αυτή . Ε και γύρισες από τη Σουηντία ( σωθήκανε τα φράγκα του χασίκλα ) , και τότε άλλη αναταραχή . Φύγατε με το ζουμπουρλούδικο από το κωλόμπαρο και πήγατε στο άλλο . Πήρες κλάιγοντας , ντεη τρου μη οουτ πηκοζ άι νοτ ντο σιμπούκι ιν πριβέ ( τον έτρωγες ξερό ) , ντεη τρου ας  το ντατ μαλακία πλέης . Και ότι με αγαπάς και λοιπά . Ρε δεν πάς στο διάλο είπα . You're a mighty mean woman, to do me this a-way You're a mighty mean woman, to do me this a-way Going to leave this town, pretty mama, going away to stay . Και η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
Δεν έμεινα αγουάη , ( πολύ ωραία το κόλλησε το slide o Νώντας μετά το bridge) , ήτανε που ήρθε η συγκάτοικός σου και με βρήκε , ότι έχεις πάθει νταράκουλο κ.λπ. , κ.λπ. πήραμε ένα ταξί ήρθαμε σε βρήκαμε , ήτανε κάτι άλλες ξεκωλιάρες εκεί , φιλάνέδες σου , Συγγρού και πέριξ , που  υποτίθεται  ότι σε  προσέχαν  για  να  μην  χαρτ  του  γιορσέλφ . Μου την πέσανε όλες μαζί . Ε τις έδιωξες , έκλαψες , έκανες διάφορα , με έρριξες , μόλις με έρριξες άρχισες τα δικά σου , μου πέταξες και ένα ποτήρι, έσκυψα και έσκασε στον τοίχο . Πέσανε και κάτι ελαφρές , μετά πήγαμε στο κρεββάτι σου . I once loved a woman, better than I ever seen , I once loved a woman, better than I ever seen , Treat me like I was a king and she was a doggone queen . Και η βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου .
Καλά το πάει ο Νώντας , τώρα παίζει από πίσω δεύτερη φωνή 12μετρο και στο κατέβασμα κάνει το slide .Έχει καλό αυτί ο πούστης . Ό,τι δεν έχω εγώ . Αλλά δεν ασχολείται , ό,τι του δείξεις . Αλλά , εγώ ήμουνα στο δικό μου blues . Αλλού , διότι , εμένα βασικά πλέον στα τέτοια μου . Τη ζωούλα ήθελα να κάνω , αλλά πως οι γνωστές μου βγαίνανε μία μία στη σύνταξη , είχα αποκοπεί από το «χώρο» . Ε βουρ στα παλιά στέκια . Διαδικασία γνωστή . Τες κουρό ? Σμπικ Εγκλις ? Λίγκο . Τα μπάρω πουτό ? Να μη το πάρουμε να πούμε παρεϊτσα στο άνετο αύριον το εσπέρας περι τας 8.30 προ της αναλήψεως υπηρεσίας σου εδώ , σε Λουξ χοτέλι . Να σου δώσω και κανά ψιλό . Ε γινότανε η δουλίτσα . Τώρα , δούλευε το Χο τσι Μινχ ραίιλροαντ του μαύρου πυρεττού , την επομένη τηλέφωνο . Είχα πάρει και CU , You fucked again anoda bitch , ρε πούστη ! Και εσένα τι σε νοιάζει μωρή καριόλα ? Εσύ δε γαμιέσαι ? You are no good , I love you , you are da heartreaka . . Εγώ και ο Αντόνιο Μαντέρας , μετά χάλασε το καλούπι , πάνε οι λατίνοι λόβερς . What you do fuck every bitch in Athens , all my friends . Καλά Ε έκοψα και από το σπίτι σου βαριόμουνα Sister, tell your Brother, Brother tell your Auntie, Auntie, tell your Uncle, Uncle tell my Cousin, Cousin tell my friend . Goin' up the country, Mama, don't you want to go? If you do not go with me your sister Louise wants to go . Βριζόμασταν πλακωνόμασταν και η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .
Ε κάπου μετά το Πάσχα ήρθες αυτοπροσώπως , μετά του ζουμπουρλούδικου, όταν αυτή απεχώρησε , κλάφτηκες . Θα αλλάξω , θα στρώσω , αλλάζω σπίτι , θα είμαι ειλικρινής ε ΟΚ . Ας σου δώκω μια σεκοντ τσανς να πούμε είπα . Big Eighty left Savannah, Lord, and did not stop You ought to saw that colored fireman when he got that boiler hot Reach over in the corner, hand me my travelin' shoes You know by that, I got them Statesboro blues . Ε για λίγο το κράτησες , αλλά για πολύ λίγο . Ρε μαλάκα νώντα τι παίζει πεντατονική , ή Ράστι σε μπουζούκι γαμώ τον Ανανία μου . Νταγκα Ντούγκα , 11ο 12ο , γκλαααααααααααννννννν το μπουκαλάκι . Δεν θέλει επιστήμη γαμώ το φελέκι μου . Τώρα δεν έφταιγε ο Νώντας που έπαιξε και ένα φα δίεση αντί για μι μπεμόλ , αλλά τώρα τι να του εξηγείς . Ο Νώντας παίζει μπλουζ της παρτιτούρας , στη ζωή την ποίηση τη βρίσκει στους ισολογισμούς , ορκωτός είναι . Ε και στ΄ αρχίδια μου τι λέτε , αλλά για να κλείσει η παράγραφος , η βρόχα να πούμε έπιπτε στρέιτ θρου .
Τελευταίο Κουπλέ και μετά γκραν φινάλε , ανακοίνωσε  ο Νώντας  ,  Sister got 'em, daddy got 'em  . Brother got 'em, mama got 'em Woke up this morning, we had them Statesboro blues
I looked over in the corner, Grandpa and grandma had 'em too. Ε εκεί που έκανε κόρνερ , όξω από το σπίτι της χοντρούλας σε περίμενα , υποτίθεται ότι θα πήγαινες για δουλειά . Στο ταξί ήσουνα όταν σε πήρα , είχες φύγει νο τσομπ . Στο χάιγουαίη . Στην κίνηση . Δεν μου δωσες τον ταξιτζή , όπως τις άλλες φορές . Κίνηση δεν ακουγόταν . Φακοτελική σιωπή επικρατούσε . Στο χα τάξει ότι θα άμα κάνω ντου και σε πετύχω θα σε βαρέσω . Α νταντυ νεβερ χιτς χις μπέμπυ είπες γελαστα . Ε μετά από λίγο μαζεύτηκες , σας έφερε με τη χοντρούλα στο σπίτι της εκείνο το κορόιδο .Το κορόιδο εξηφανίσθη . Πάμε Αντρέα , μπαγκα , μπούγκα γλκαν , κομπανιαμέντο ο Νώντας , άρχισα να κατεβαίνω , στα καντίνια ανάμεα στο 9ο και το 11ο τάστο . Ε μόλις με είδες πάγωσες άρχισες τα δικά σου . Μετά βρισίδια Ε μου γύρισε ο εγκέφαλος ανάποδα . Σου απάντησα ανάλογα , μου σκισες το πουκάμισο και αρχισανε να πέφτουνε σε σύντονο ρυθμό φάπες δυνατές , εσύ φώναζες πότε στα αφρικάνικα , πότε στα εγγλέζικα . 12ο 15ο Νταρανταν νταν ντααν νταν . Πεταχτήκανε κάτι Αραπάδες Νταβατζόφατσες από κάτι υπόγεια . Γκο χη ιζ κραζυ είπε κάποιος , και βρέθηκα να κοιτάω το χερούλι του γρύλλου που είχα στο χέρι , χωρίς να ξέρω πως είναι εκεί . Και 5ο 7ο . Εξηφανίσθης , μπήκα στο αμάξι την πούλεψα . Από τότε μια φορά μιλήσαμε , με παρακάλεσες to accept you back . Ε έχω και αν αυτοσεβασμό γαμώ τα γεννέθλιά μου . Φοβάμαι κι όλας ότι την επόμενη φορά εσύ πας στο σουήτ Λοτρν Τσέζους και εγώ για μακρόχρονο παραθερισμό εις Κορυδαλλίους Νήσους . Ε και δε σε acceptηκα back . 1o 3ο . Και δεν απαντάω στα τηλέφωνα και στα κλαφτά μαίιλ . Πάει και αυτό το μπλουζ. Γκραν Φινάλε . Κλαν Κλαν ζιιιιιιιιιιινγκ . Καλά πήγε το κομμάτι . Μακάρι να το άκουγε ο Θρούλης , θα του άρεσε .Διότι σε ένα τραγούδι , το σπουδαιότερο είναι να  τελειώνουνε όλοι στην ώρα  τους  , όπως έλεγε και ο Mississipi John Hurt . Μια μέρα στο Μέμφις του Τενεσσύ  που είχε πλημμυρίσει ο Μπιγκ Ρίβερ , γιατί η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .