31 Αυγ 2010

Θερινή σαιζόν τέλος

Εις ολίγας ώρας φεύγω
Κι είπα να σας χαιρετίσω
Και τη θερινή σαιζόν
Κάπως όμορφα να κλείσω

Ήθελα κάτι να σας πω
Και να πιούμε ένα ποτήρι
Δε μου ήρθατε λαμόγια
Χτές από το ακρωτήρι

Ας το πάρει το ποτάμι
Κακία δε θα κρατήσω
Και μ´ έμμετρο στιχούργημα
Θέλω να χαιρετίσω

Φεύγω φίλοι  και θ´ αργήσω
Πάω να κάνω λίγο κούρα
Τα παχάκια μου να ρίξω
Και να κόψω και τα πούρα

Θα μου κάνουνε ενέσεις
Και τη μάπα θα  τσιτώσουν
Με καινούργιες εφευρέσεις
Το πουλί μου θα σηκώσουν

Θα περάσω δέκα μέρες
Με μαντζούνια και σαλάτες
Με μπιφτέκια και πουρέδες
Και δεν θα χω σοκολάτες

Φεύγω με μια κάποια λύπη
Και σας αγαπώ πολύ
Πέρασε πολύ ωραία
Η σαιζόν  η θερινή

Γνώρισα καινούργιο κόσμο
Πέρεσα καλά μαζί τους
Είδα και παλιούς μου φίλους
Που μου ανοίξαν την ψυχή τους

Μία απ´ τις παλιές τις φίλες
Ήρθε από την Εσπερία
Έζησα λίγο μαζί της
Μια ωραία Ιστορία

Πέταξα απ´ τη ζωή μου
Και τα φετεινά βαρίδια
Που μου κάνανε παπά μου
Σαν μπαλόνια τα αρχίδια

Βρήκα νέα γκομενάκια
Με  θυμήθηκαν παλιές
Μανολιό παλιοφιδάκια
Σοκολάτες εκλεκτές

Και περνάγαμε ωραία
Σ εκλεκτά ξενοδοχεία
Με κολπάκια και φιλάκια
Μέχρι να ρθει η πρωία

Εξενύχτησα μαζί τους
Εισ τα κλαμπς τις παραλίας
Εις  μπουζούκια και ταβέρνες
Σε μπιστρό και τρατορίας

Έπαιξα και την κιθάρα
Για μια όμορφη μαυρούλα
Χόρεψα και ζεμπεκάκια
Για  τη φίλη μου τη Ρούλα

Είδα και τον πριγκηπάκο
Παραδόξως ήταν κάλμα
Και τον άρχοντα το Yorgo
Playboy του τριάντα

Το βοθρούλη δεν ξανάδα
Ξαναβρήκα την υγειά μου
Και νομίζει ο γιατρός μου
Επιδράν τα φαρμακά μου

Κι όταν κάποτε βαριόμουν
Πήγαινα να βρω πουτές
Με τον τσίφτη καπετάνιο
Εις το κλαμπ στις τζιτζιφίες

Και το έφερε κι η τύχη
Γνώρισα απ´ τους παλιούς
Πουτανιάρηδες ωραίους
Και συμπότες εκλεκτούς

Δεν το κρύβω και το λέω
Μου ´λειψαν αυτο το θέρος
Φιλαράκια απ´ τα παλιά
Ο Νικόλας κι ο Βολτερος

Απεδείχθη δίχως άλλως
Πουτανιάρης δυνατός
Ο Γιαννάκης μας ο μπήχτης
Που ναι πάντα γελαστός

Αποκάλυψη μεγάλη
Στάθηκε για με ο Πάθος
Κι ας μου έφαγε τη μαύρη
Εγώ το εχειρίσθην λάθος

Και αν κάποιο έχω ξεχάσει
Θέλω να με συγχωρήσει
Δεν το κάνω από δόλο
Το Αλτσχάιμερ μ έχει σκίσει

Χαιρετώ είναι πια ώρα
Φεύγει το αεροπλάνο
Όπου θα μεεταφέρει
Βόρεια από το Lugano

Δεν θα γράφω σας το λέγω
Για να μη ανησυχείτε
Κι όταν θα με αμολάρουν
Τότε θα με ξαναδείτε

ΥΓ
Πλέζουρα αν διαπιστώσεις
Λάθος ορθογραφικον
Συμπάθα με το έγραψα
Ετούτο το στιχούργημα
Όλο στο I-phone

Δεν υπάρχουν σχόλια: