22 Οκτ 2009

Πόσο κάνει το μουνί της πουτής ?

Στο γνωστό site , είδα  έναν  δομικό  προβληματισμό .

Πόσο  κάνει  το  μουνί  της  πουτής  ? με  ανταπάντηση  ενός  εμπειρογνώμονα  του  χώρου  Το θέμα  δεν είναιπόσο κοστίζει , αλλά   πόσο το κοστολογείς .

Η  δική  μου  απάντηση  είναι  το  θέμα  δεν είναι  ούτε  πόσο  το κοστολογείς , ούτε  πόσο  αξίζει . Το θέμα  είναι πόσο το αγοράζεις .

Σε  παλαιότερες  εποχές  , όταν  υπήρχαν  καλοί πελάτες  , έρωτες  και  υπέροχες  γυναίκες  , η  απάντηση  θα  ήταν διαφορετική .

Μια  κυρία  που  έβγαζε  στην  ξεφτύλα 200 € και τα  αστέρια  500  €  το βράδυ , άκοπα , με  χορούς  και  ποτάκια  ε όσο  ναναι  για  να  σου  χαρίσουν  το  πολυτιμώτερο  ήσαν ακριβές .

Οι  τίμιες  σου  τα  έπαιρναν  επί  τη  εμφανίσει  εντός  του ξενοδοχείου , οι  γάτες  σαν  «βοήθεια» εντός  του  καταστήματος . Και γενικώς  όπου  σε  έβρισκαν ήταν , αλλά  όλους  αναλόγως  βαλαντίου  και συνθηκών ψηλά  τους  έβρισκαν .

Έφυγαν  οι  μικροί πελάτες  , αλλά  και οι τακτικοί . Πλέον  οι πουτίτσες  άρχισαν τα  κλάμματα . Και  άρχισαν να  βάνουν νερό στο κρασί τους  , μαγαζάτορες  και πουτές .

Έτσι  σε  μαγαζιά  που  λειτουργούσαν ως  gentlemens' clubs  ( ποτόν  και γνωριμία , ενίοτε  και δια  τα  περαιτέρω , ή  μόνο με  υποσχέσεις  δια  τα  περαιτέρω )  άρχισαν  να  παραθέτουν ροφήματα . Τα  καταστήματα  που  παρέθεταν  ροφήματα  για  να  αντεπεξέλθουν  στον συναγωνισμό  άρχισαν  να  παραθέτουν και ψητά  της  ώρας .

Όλα  δε  λίγο ως  πολύ  ενεθάρρυναν  τις  συνεργάτιδές  τους  , διότι υπάλληλους  ουδέποτε  είχαν , να  ασχολούνται  και με  εκτός  έδρας  ασχολίες , που  είχαν όμως  πάντα  σχέση  με  το αιδοίο και με  την με  την έδρα  τους .

Άμα φτάνεις  μετά  βίας  να  πάρεις  το 40% της  κάρτας  , και έχεις  4  κάρτες  στο τέλος  της  βραδιάς  αναζητείς  άλλες  λύσεις .

Έτσι  και  «καλοί πελάτες» άρχισαν  να  αποχωρούν . Είτε  διότι  οι πουτές  ήσαν  μεγάλα  αλητάκια , είτε  διότι  οι μαγαζάτορες  ήσαν μεγάλα  κοράκια .

Πάντως  έφυγαν . Δεν  γίνεται  φίλε  μου  μου  είπε  κάποτε  κάποιος  να  κάνεις  χρυσή  μία  αρτίστα  η  οποία  αρμέγει  τον πρώτο τυχόντα , πηδιέται  επί σκηνής , ή  στο πριβέ ,  ή  εξασκεί  απροκάλυπτα το αρχαιότερο επάγγελμα . Με  ολιγώτερα  χρήματα  και  σχεδόν  χωρίς  σκοτούρες  απολαμβάνεις  ονειρικές  καταστάσεις  με  τις πλέον ευειδείς  και  αξιόπιστες  επαγγελματίες . Με  τα  ίδια  χρήματα  με  καλλονές  εκτός  του χώρου , τις  οποίες  θαυμάζεις  στα  περιοδικά . Δεν είχε  άδικο .

Αυτή  ήταν  η  απομυθοποίηση  του  στριπ στη  χώρα  μας . Άλλο  η  πουτάνα  την οποία  μπορεί να  έχει ο καθένας  με  κάποια  ταρίφα , και άλλο η  απρόσιτη  γυναίκα  του  αρχηγού , που  κατεβαίνει  λάγνα  από το σωλήνα  ξυπνώντας  σου  την  επιθυμία , τη  λαγνεία , την καψούρα .

Άλλο πράγμα η  αρτίστα , άλλο η  εκδιδόμενη . Από τη  στιγμή  που  φτάνουμε  στην κατα  σύστημα  έκδοση  το ονειρικό παύει να  υπάρχει και υπερισχύει το αγοραίο . Πονηρεύει ο κόσμος . Και  κάνει συγκριτικές  μελέτες , ενημερώνεται  για  τις  πολιτικές  των τιμών κ.λπ.

Μικραίνει  η  αγορά , πέφτει ο τζίρος . Φτηναίνει το μουνί , γίνεται  γύφτος  κι ο πελάτης .

Γι αυτήν  που  με  50 € μπορείς  να  την έχεις  εντός  του  καταστήματος  , πόσα  να  δώσεις  εκτός ? Γιατί  να  της  πάρεις  τσαντικά , ρουχικά , τηλέφωνα ? Γιατί  να  πίνει σαμπανίτσες ? Γιατί  ο χορηγός  να  πληρώνει  τα  έξοδα  του boyfriend ? Γιατί  ο καλός  πελάτης  να  επιβαρύνεται  με  τα  λειτουργικά  κόστη  του  αφεντικού ?

Η  πουτή  το 40%  θα  πάρει , αν  δεν σας  βουτήξει  φιλοδώρημα . Δηλαδή , 20€ για  ένα  πήδημα .

Επομένως  με  την αναπόδραστη  αυτή  πτώση , η  οποία  απέβαλε  το όνειρο  και τη  φαντασίωση η  απάντηση  είναι  εσύ  πόσο το αγοράζεις ?

Πόσο  αγοράζεις  κάτι  που  ένα  κορυφαίο μοντέλο σου  προσφέρει  με  ένα κόστος  γύρω  στα  600 € , μια  κορυφαία  τουρίστρια στα 250€ , μια  καλή  τηλεφωνική  γνωριμία  στα  150€ , μια  κορυφαία  στουντιατζού  στα  80 , και μια  προλετάρισσα  του  Μεταξουργείου στα 20 .

Γιατί  καμιά  πλέον  δεν μπορεί να  σου  πουλήσει  τη  φαντασίωσή  ότι  πήδηξες  τη  «γυναίκα του αρχηγού» , την επίπλαστη  εντύπωση  ότι έγινες  αρχηγός  για  μια ώρα . Δεν  υπάρχουν οι προϋποθέσεις  να  τις  αγαπήσεις . Δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές  συνθήκες  να  τις  λυπηθείς .

Δεν λυπάσαι  όποια  είναι  ευχαριστημένη  να  πουλάει  το μουνί  της  για  20 € στην τσέπη . Οι επιλογές  έχουν κόστη .

Άρα  το θέμα  δεν  είναι πόσο το  κοστολογείς  20€ στην τσέπη  κοστολογείται . Ούτε  πόσο  κοστίζει . Κοστίζει 20€

Το θέμα  είναι  σε  ποιο πολλαπλάσιο των 20€ το αγοράζεις .

2 σχόλια:

Vitsi είπε...

Εγώ το έλεγα πολύ καιρό και τότε με λέγατε ποιοτικό. Ήταν λογικό κάποια στιγμή στην Ελλάδα να γινόταν αυτό από τη στιγμή που κανένας δεν εκτιμάει το strip σαν τέχνη αλλά μόνο σαν σαρκική ιδονή. Αυτό δεν είναι κακό αλλά πρέπει επιτέλους να ξεχωρίσουμε το τι θέλουμε και το τι ζητάμε και βέβαια που θα το βρούμε. Είναι μεγάλη κουφέντα. Παλιότερα τσακώθηκα, χάλασα τη καρδιά μου με πολλούς αλλά κανένας δεν εκτίμησε αυτό που ήθελα να περάσω και αυτό που ήθελα να δείξω.

Αμφιβάλω αν ένας, έστω και ένας που είχε τη τύχη σαν και εμένα να βρεθεί σε ένα μεγάλο strip club της Ευρώπης, να βρέθηκε σε ένα μαγαζί της Αθήνας και να μη αηδίασε. Διότι και οι μαγαζάτορες δε φέρνουνε στα μαγαζιά τους πραγματικές αρτίστες αλλά πουτάνες που πηδιούνται και τα φέρνουνε. Διότι η ποιότητα δε τα φέρνει. Γι αυτό και στην Ελλάδα στα μαγαζιά βλέπουμε μόνο Ρουμάνες και όχι αρτίστες θεές από Ουκρανία, Τσεχία, Σερβία κ.τ.λ. που έχουν γεμήσει τα strip στην Ολλανδία.

Unknown είπε...

"Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να τις αγαπήσεις . Δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές συνθήκες να τις λυπηθείς."
Μεγάλη και σοφή η κουβέντα του Κου Puranger. Αλλά ανέκαθεν ήταν έτσι.
Και το αυτό ισχύει απαρέγκλιτα και αντιστρόφως ανάλογα. Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να σε αγαπήσουν. Δεν υπάρχουν οι αντικειμενικές συνθήκες να σε λυπηθούν. Οπότε ας μένουμε στα επιφανειακά συναισθήματα που αγοράζουμε και για τη χρονική διάρκεια που τα αποζητούμε, όσο και αν τα κοστολογεί έκαστος από μας. Στο κάτω κάτω της γραφής στον πλειστηριασμό δεν υπάρχει ανώτατο όριο. Μόνο κατώτατο.