16 Σεπ 2009

Αγαπημένη

 

Ένα   αξέχαστο  τραγούδι  του  sir του  Ελληνικού  πενταγράμμου Γρηγόρη  Μπιθικότση .

Αφιερωμένο  εξαιρετικά .

Ξύπνησα νύχτα και μες στη σκέψη μου άναψαν φώτα.
Ήρθες κι εσύ έτσι απροσκάλεστη στου νου την πόρτα.
Μες στην καρδιά μου σε καλοδέχτηκα, αγαπημένη,
μεγάλη επίσημη, που τόσα χρόνια ήσουν χαμένη.


Ας ήτανε αληθινό το όνειρο τ αποψινό,
το όνειρο τ αποψινό ας ήτανε αληθινό.


Κοντά μου ήρθες, δειλά μου έδωσες τ άσπρο σου χέρι
και τα δυο χείλη σου με τα δικά μου γίνανε ταίρι.
Ξύπνησα νύχτα κι από κοντά μου ήσουν φευγάτη
κι ήμουνα μόνος μου στην άδεια κάμαρα, στ άδειο κρεβάτι.


Ας ήτανε αληθινό το όνειρο τ αποψινό,
το όνειρο τ αποψινό ας ήτανε αληθινό

7 σχόλια:

Unknown είπε...

Απλά υπέροχο!!!
Μπράβο στον Κύριο Πουρέηντζερ που πάντα αγγίζει τις ευαίσθητες πτυχές του εαυτού μας.
Ειδικά το τελευταίο κουπλέ είναι πάρα πολύ όμορφο...
Multumesc Pouranger! Tu iesti bun baiet...

PURANGER είπε...

Τον sir να ευχαριστείς !

Unknown είπε...

Τον Sir τον ευχαριστώ γι'αυτά που έχει τραγουδήσει...
Εσάς δε που μας τα υπενθυμίζετε συχνά πυκνά.

vothros είπε...

πουρε πουρε βλεπο μονο γλιφοκολοσχολια αφινισ να φενοντε, εαφτα δε αρεζουνε στο Αχοντα,αν κε εχισ ξεσκιστι στας αρχοντοεξοδοουσ ,μι περνισ αρεα ο αχοντασ θα σε στιλι...


στιλε κανα κοντοσουβλι αβριο,ολο κοκορετσι το βαρεθικαμε

PURANGER είπε...

Αύριο θα σου στείλω φριγαδέλι σπέσιαλ και μεθαυριο κοφισόπιτα

Vitsi είπε...

Κιριε πουρε οι μουσικεσ επιλογεσ σασ ινε παντα πολι καλεσ μα πανο απ ολα μας μαθενισ πολα και ορεα πραματα

vothros είπε...

βιτσακο εμενα με μαθενι περσοτερα,

εσι ομσο εμενανεσ δε με χισ μαθι τιποτα,γιατι τοσα πραματα ξερισ


κε πιτε στα καλα πεδια του σαιτ οτι δ εμε νιαζι που με κοροδεβετε,με τιν ανοθογραφτια

ολι εχετε δικιο!!!!!!!!!!
σεμνα κε ταπινα,δασκαλι μου !!!!!!!!
ΜΟΝΟ Η 7!!!!!!!!!!!!