25 Αυγ 2009

Ο συνδρομητής που καλέσατε έχει το τηλέφωνό του κλειστό . Η κλήση σας προωθείται .

Κατέβαινα και πάλι τη Λεωφόρο της αμαρτίας .
Είχα ανοίξει τη σκεπή και είχα βάλει στο στέρεο τα καψούρικα .
Εκεί λοιπόν έφαγα το φλάς !
Που να πάω ρε παιδί μου παντού με μάθανε .
Μπαίνω μέσα και έρχεται η φιάλη με τα παρελκόμενα , φρούτα και ό,τι σκατά προσφέρονται , compliments από το κατάστημα .
Μετά όλα τα πουτά θα μου κάνουνε επίθεση. Ε με ξέρουνε είπαμε !
Έβγαλα φλάς δεξιά και σταμάτησα ( με αλάρμ , μη με φάει και κανένας ).

Πέρασε μια ζωή ολόκληρη μπροστά μου .
Ένας έρωτας , ένας χωρισμός , μια μιζέρια !
Εφήμερες αγάπες .
Φορτώματα !
Γλέντια !
Παρέες , φίλοι από το πουθενα !
Καλοί φίλοι !
Άλλά και ταυτόχρονα άρχισαν να βγαίνουν οι διαβόλοι ! Το κυνήγι , η μοναξιά η πίκρα .
Ξυπνήματα μεσημέρι σε γαμωχοτέλια . Τσάρκες σε σκατομέρη με τις «αγάπες» μου . Ζήλειες , μηνύματα , τηλεφωνήματα . Κάτι χοντρες φάσεις !
Έπρεπε να βρω τρόπο να ξανααμυνθώ ! Να βρω ισορροπία !
Άρχισα να ανασύρω από τα βάθη του μυαλού το παλμαρέ με τις «επιτυχίες» μου . Καλές στιγμές όμορφες , αρκετές για να σε κρατάνε σαν αναμνήσεις για μια ζωή .
Έτσι ξαναξεκίνησα . Είχα σκοπό να κάνω μια τελευταία παράσταση , ένα κύκνειο άσμα !
Το κύκνειο άσμα όμως είχε παιχτεί ! Είχε παιχτεί και τώρα συνειδητοποιούσα πως δεν το είχα καταλάβει !
Ξεκίνησα . Στο ύψος της Καλλιθέας έστριψα . Νέα Σμύρνη και πίσω .
Πέταξα το στριποκινητό μου στον πρώτο σκουπιδοντενεκέ !
Ο Πουρούλης έπρεπε να ξεκουραστεί .
Ρουτίνα κατάντησε .
Και έτσι κάπου εδώ σας χαιρετώ για κάποιο χρονικό διάστημα . Δεν ξέρω αν θα κόψω εντελώς το σπορ . Αλλά για κάποιο χρονικό διάστημα σίγουρα θα απέχω . Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ μου το είπε ότι χαλιέμαι πλέον !
Τα ίδια και τα ίδια .
Και γύρισα σπίτι . Κοιμήθηκα ήρεμος και μόνος μετά από καιρό .

Σας ευχαριστώ που παρακολουθήσατε μια πορεία μαζί μου . Ευχαριστώ φίλους και μη φίλους που με συντρόφεψαν στις περιπλανήσεις μου .

Ιδιαίτερη μνεία θα κάνω στο Θρούλη , τον ανυπέρβλητο .
Αλλά και τον κύριο Αντρέα , που υπήρξε ο άλλος μου εαυτός , ο μη- Πουρούλης .
Ευφημη μνεία
Στο μεγάλο Ντιέγκο πρώτα πρώτα , τον κακούλη ντεσπεράντο , που είναι πάντα ο ιππότης με την αστραφτερή πανοπλία !
Κατόπιν στον ανηψιό μου τον πιστό μου μπαριδάκο !
Στο Γιώργο μετά . Στον τζέντλεμαν της νύχτας .
Ακολουθεί ο Μανόλης , το μεγάλο αυτό λαμόγιο , ο συμπαθέστατος τύπος , ο άνθρωπος της παρέας .
Δεν θα ξεχάσω τον συνάδελφο μαυροβούνιο καπετάνιο , το μπατζανάκη μου !
Αλλά ούτε και τον Παναγή τον πνευματώδη κυνηγό της Ρουμάνικης ηδονής !
Επίσης χωριστή μνεία θα κάνω στον υπέροχο φίλο που κρατάει χαμηλούς τόνους , όντας το πιο καλό παιδί της νύχτας που έχω γνωρίσει , τον άνθρωπο με την αγγελική ψυχή .
Ευχαριστώ το φίλο και εξομολόγο μου αγαθό λευίτη .
Ευχαριστώ το Τζίμυ το υπέροχο παιδί με τους μεγάλους νταλκάδες !

Τέλος ευχαριστώ τους γνωστούς αγνώστους Βασο και Βίτσι που δεν ειδωθήκαμε .


Ευχαριστώ όσους με μαίιλ , ή με προσωπικα μηνύματα στο σάιτ ήθελαν την επικοινωνία μαζί μου .

Θα έπερεπε να πω και 1 - 2 λόγια για μερικούς μη-φίλους . Αλλά άσε ...
Δεν θα ξεχάσω ούτε και μερίκους φίλους της ημέρας που συμπτωματικά με συντρόφεψαν στη νύχτα . Που μου κράταγαν παρέα την ημέρα !

Τέλος ευχαριστώ τον Αρχοντα . Το μεγάλο παίχτη . Το μάγιστρο των Πεφωτισμένων του Στριπ . Που με τα αυτονόητα με έκανε να καταλάβω την αλήθεια .

Ευχαριστώ και όλες πεταλουδίτσες της νύχτας που με έκαναν να νιώσω τρυφερά μαζί τους . Γκόμενες , ερωμένες , φίλες , ποτο για παρέα , fuckbuddies της μιας νύχτας , καθώς και όσες δεν πρόλαβα να τσεκάρω . Δεν τις ξεχνώ , όπως δεν ξεχνώ και όσες με έκαναν να χορεύω ζεϊμπεκιές σε αναμμένα κάρβουνα !


Άπό σήμερα δεν θα απαντάω εγώ στο κινητό . Από σήμερα θα ψάχνουνε εμένα .

Ρε πως αλλάζουν οι καιροί .
Φεύγω διακοπές , ξανά , να ηρεμήσω !

Σε κάποια στιγμή σε τούτο δω το μπλογκ θα γράψω 5-10 πραγματάκια .

Όταν καταλαγιάσω .
Μέχρι τότε ....

Να περνάτε εσείς καλά .
Να πίνετε κανένα ποτάκι στην υγειά μου .
Να χουφτώνετε κανένα κωλαράκι και για πάρτη μου .
Να σας πριβεδιάζουνε με ευτυχία !
Να φορτώνετε , με ρέγουλα , να ευχαριστιέστε !

Μπορεί και να τα ξαναπούμε , που ξέρει ποτέ κανείς !

Δεν λέω αντίο , ούτε arivederchi .

Γεια και χαρά σας λέω !
Γεια και χαρά !

Ο συνδρομητής που καλέσατε έχει το τηλέφωνό του κλειστό . Η κλήση σας προωθείται !

Θείος Πουρούλης .

4 σχόλια:

McLeiN είπε...

Pali magepses koufala !!!

Gi'auto allwste se agapame !

vothros είπε...

επιδισ ο τετανιοσ πριτανοδασαλοσ κε καθοδιγιτισ μου,τεραστιοσ γερουλισ διακοπαρι απο τασ λαμπρασ λεοφορουσ τισ απιστιμοσινισ κε αδονισ,ανγκαζομε να διλοσο αποσιρσι σα ντατσουν 20ετιασ, χορισ τον προστατι μασ δε κανουμε βιμα και βισμα,ολα ταξερεσ παπουλι σε χαριστο πολι που μεμαθεσ πολα κε ορεα πραματα κε μι λεσ ψεματα στα καλα πεδιαοτι ξερο κατι εκτοσ παο καλο κοτο,ακομα κε μενα το βρομιλο με κανεσ αθοπο,χαριστο χαριστο αχαριστο,οταν γιρισισ θα με κερασισ κε κοτο.κλαψ κλαψ κλουψ
διλονο παρετισι σα ιπουργο πραματικισ ελινικισ κιβενισισ σεμνοτιτοσ κε ταπινοτιτοσ σπο παντουσ,μονο αμα δοσισ εσι παλι το προσαναμα θα σινεχισομε,ισε ο προστατισ μασ ,ο θεοσ μασ,
ο βοθρολογαρισμοσ απο το μιθικο σαιτ ,κλινι γιατι μονο εσι μασ αγαπουσεσ πραματικα κε ασ με μαλονεσ κε μονο εσι με νουνουθετσεσ σα τι μικρι ολαδεζα πανο στο τριστανοιζολδοφορο θεατρο του σεξμπιρ(πρασινο κατα προτιμισι κε παγομενο),ιχεσ δικιο παντασ κε παντου,οταν ανασινταχτισ σε περικαλο πολι ιδοπια κε ξερισ εγο δε ξερο απο κινιτα κε ακουνιτα

μια μπουζοπουλα μενα αλικο μιλαρακι στο στομα θα ινε το σιθιμα,νε στο γνοστο σιμιο οξο απο τι πρασινι καντουνα

το ραμ(τι σιμενι δε τσερο αλα εσι ετσι μου λεσ μεγιστοτιτανοανιπερβλιτε) μου ινε μικρο κε ξεχνο αλα πορουλι σαγαπο οσο κε το καλο κε γνισιο ΚΟΤΟ

αφου βαλισ το θεμελιο λιθο στι μονι τισ Μελανοφορτουσασ κε σιντριψισ σα λεμονοστιφτισ τα παρανομα ικολογικα σιφεροντα, στι γι του Πουροσ που κλιρονομισεσ απο το λορδο θιο σου ,παρε το ιδιοτικο τζετ σκι σου με τι σοφερινα μαβρι σαρδελα καλονις κε γιρνα να σε κερασο ενα ΚΟΤΟ,εγο προτιμο τι παστι σαρδελα για να μι ξεχνιομαστε

Σεμνα κε ταπινα ,ΜΟΝΟ ΚΟΤΟ ΜΟΝΟ Η 7!!!!!!!!

ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΥΡΟ ΚΣΑΝΑΜΙΛΟ!!!!!!!!!

Vitsi είπε...

Έτσι είναι κάποια πράγματα έρχονται και παρέρχονται. Εύχομαι καλό ταξίδι στο άγνωστο, μα πάνω απ'όλα εύχομαι τα καλύτερα σε ρομαντική ψυχή που κάποιες φορές μέσα στην αποποιοτικότητα του άγγιζέ τις ποιο τρυφερές χορδές μου. Καλό ταξίδι ΑΡΧΟΝΤΑ

vothros είπε...

μολισ ιδεσ εκλογεσ κε μεγαλια γιρισεσ,γραματεα σε κανα ιπουργιο αποχετεφσεον θα σε βαλουν κολογερε???

ακομα χροστασ τι μπουζοπουλα,θα σεμαβριση ολι η σιντεχνια

38