9 Μαρ 2009

Η ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ

Κατόπιν  ωρίμου  σκέψεως  , και  υποκύπτοντας  στις  παρακλήσεις , εκκλήσεις  και  πιέσεις  αρκετών συναγωνιστών  απεφάσισα  να  καμφθεί  η  απαγόρευση  δημοσιεύσεων  που είχα  επιβάλει  στο  Θρούλη , επ΄απειλή   σοβαροτάτων  κυρώσεων !

Η  συγχώρηση έλαβε χώρα  σε  ποιοτικό καταγώγιο , όπως  στη  ζωγραφιά !

FORGIVING0001

Ο θρούλης υπεσχέθη  να  μη  είναι  στο μέλλον είρων , μηδενιστής  και αρλουμπογράφος .

Επίσης  υπεσχέθη  ότι  δεν  θα  υποπέσει εκ  νέου  σε  σοβαρότατα  σφάλματα  τα  οποία  γνωρίζουμε  μόνο εγώ αυτός  και ο ... πνευματικός  μου .

Θα  τον  έχω  όμως  για λίγο καιρό  υπό  επιτήρηση  , για να  μη  χαλάει τη μανέστρα .........ε ........... το site

Άντε  ρε  συγχωρεμένος  και  να  ευχαριστείς  τα φιλαράκια  σου !

Αφίενται σοι αι αμαρτίες

Ύπαγε  και  μηκέτι  ανάρτανε !

5 σχόλια:

Vitsi είπε...

Με τόσα κιλά και μπόρεσε και έσκιξε. ΕΕεεε!!! Μόνο γι'αυτό αξίζει συγχώρεση

vothros είπε...

Μου σκιστικε το βρακοζονι και ο Πουρ μου πιρε δορο κενουριο,


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΑ ΣΤΟ ΘΡΥΛΟ !!!!!!!!!!

Vitsi είπε...

ΒΟΘΡΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΝΩΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΡΧΙΣΕΣ....
Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΘΡΥΛΟ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΕΣ. ΓΙΟΡΤΑΖΕΣ Ο PUR.

vothros είπε...

ο Πουρ με αγαπα πολι σα κατικιδιο 62αρι και προσπαθι ,παρτε αδια κιριε Βιτσι να με βοθισετε!θελο να μαθο!
σε φχαριστο για τισ καλεσ προσθεσισ σας

α και ΜΟΝΟ Η 7!!!!!!!!!!!!

Vitsi είπε...

Εσύ το συγχώρεσες, το bourdela.tv όμως οχι.....

Πάλι muted ο vorthos