25 Νοε 2008

ΕΝΑΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Ξανά στο παλιό μου στέκι .
Πριν κάτσω στο « τραπέζι μου » και έρθει χωρίς να πω τίποτα το « μπουκάλι μου » , άκουσα 3-4 «χαθήκατε » ( ο πορτιέρης και ο τύπος στην είσοδο , ο μαιτρ και τα γκαρσόνια ) .
Υπέροχες γυναίκες και πολλές . Οι πιο πολλές γνωστές .
Πέρασαν όλες για μία καλησπέρα .
Αν και όταν θα επέλεγα παρέα , αν δεν είχα την συνηθισμένη εδώ και καιρό συντροφιά μου , ίσως να έρχονταν , να τσιμπήσουν κανένα ποτάκι , καμία καρτούλα .
Αλλά σέβονται η μία την άλλη , έχουν δεοντολογία οι στριπτητζούδες .
Πάντως όλες έκαναν την κοινότοπη παρατήρηση , ότι είχα χαθεί .
«Να σου φωνάξω την ... », ρώτησε ένα μικρό συμπαθέστατο κοριτσάκι . Αλήθεια πως το έλεγαν , που το ήξερα , θυμόμουν το όνομά της . Α ναι εκείνο το βράδυ που ήθελε 2-3 κάρτες για να πάρει ταξί .
« Άστηνε μωρέ μην είναι με πελάτη » .
« Δεν είναι , δεν κατέβηκε ακόμη » .
« Άστηνε τόμαθε πως είμαι εδώ , αν θέλει έρχεται »
«Πάλι τσακωμένοι είστε »
« … »
« Θα βάλεις ένα μικρό για σεφτέ »
« Αργότερα … »
« Αργότερα μωρό μου μη χάνεσαι »
Και το σόου προχώρησε λίγο . Τα ίδια . Τα ίδια για κάποιον που κάποτε πήγαινε 3-4 φορές την εβδομάδα στο μαγαζί αυτό .
Κατέβηκε εν τέλει .
Φορούσε ό,τι πιο πουτανίστικο μπορούσε να αντέξει αυτό το υπέροχο κορμί που είχα λατρέψει .
Με είδε .
Άρχισε γύρες .
Μα με ποιον να μου κάνει εφέ ; Το μαγαζί ήταν άδειο .
Έκατσε σε ένα τραπέζι με την κλίκα της . Έκανε τάχα μου ντε ότι δεν με είδε.
Περίμενε μία κίνηση , ένα νεύμα να την καλέσω .
Με κοίταξαν .
Σηκώθηκε σε λίγο και ήρθε κοντά μου
« Γεια , να κάτσω ? »
« Κάτσε »
« Γιατί χάθηκες »
« Και εσύ χάθηκες . Τι γίνεσαι »
Γαμώ το κέρατό μου . Θέλω να σου πω τόσα πράγματα . Και δεν μου βγαίνουνε , Θέλω να το παίξω σκληρός και υπεράνω , και ταυτόχρονα θέλω να σε πάρω στην αγκαλιά μου και να σε πνίξω στα φιλιά , όπως τότε .
« Καλά εσύ τι κάνεις ? »
Κοιτάζω τα υπέροχα μάτια της και εκείνο το μεγάλο φιλήδονο στόμα . Νιώθω το άρωμά της να με πλημμυρίζει . Το χέρι μου προχωρεί προς το βελούδινο δέρμα της . Συνέρχομαι . Σταματάω .
« Κερνάς τίποτα ? »
« Λίγα πράγματα …»
« Θα φύγω . Ξέρεις δεν θα πεινάσω χωρίς εσένα . Δουλεύω καλά και χωρίς εσένα , τι θέλεις χορούς , να σου τον παίξω , να σου κάνω πίπα?» Και αρχίζει να κλαίει .
« Έρχεσαι και μου γαμάς την ψυχολογία , Μου διαλύεις το μυαλό . Γιατί δεν με δέχεσαι όπως είμαι ? Γιατί μου ζητάς τόσα πολλά ? Έρχεσαι βάζεις 2 ποτά και μετά αν δεν σε πάρω τηλέφωνο να γαμηθούμε χάνεσαι μήνες ? Και τι κάνεις μου λες να με πληρώνεις και να μου δίνεις λεφτά στο χέρι και όχι εδώ , μετά από 18 μήνες , στριπτητζού είμαι όχι πουτάνα , γαμιέμαι με όποιον γουστάρω όποτε γουστάρω , ούτε λεφτά θέλω ούτε αυτοκίνητο , ούτε διαμέρισμα , αν θέλεις έλα βάλε ένα ποτό , όπως έκανες παλιά. Κάνε με να αισθανθώ μαζί σου όπως παλιά . Τρέλανε με με αυτά που μου λες . Δεν ζητάω πολλά ! »
« Έλα το μαγαζί μας κοιτάζει ! »
« Να κοιτάζει , σε θέλω δεν το καταλαβαίνεις ? Απλά στο κρεβάτι μαζί σου πρέπει να θέλω και εγώ , να μπορώ και εγώ , είναι αλλιώς μαζί σου. Θέλω ένα δυνατό . Από το μπουκάλι μου , δεν θα σε ξοδέψω . » Πίνει 4 , από το μπουκάλι της . Καλά θα αφήσω κάτι και εγώ στο μαγαζί γι΄αυτήν . « Με αντιμετωπίζεις σαν πουτάνα , σαν τελευταία . Δεν είμαι έτσι μαζί σου . Νόμιζα ότι είσαι διαφορετικός . Να μην ξανάρθεις . Η μάλλον θα σε δω την Πέμπτη νωρίς . Και μετά δεν θα ξανάρθεις . »
« Ούτε την Πέμπτη θα σε δω και θα ξανάρθω . Θέλω να βλέπω αν είσαι καλά »
«Καλά είμαι και καλά θα είμαι . Και χωρίς εσένα πολύ καλύτερα »
Και φεύγει .
Έβαλα 2 ποτάκια σε δύο «φίλες » . Ευγενικά δεν πήρα τα τηλέφωνά τους .
Έφυγα .
Ένιωθα παράξενα .
Τέλειωσε άλλη μία ιστορία με ένα κορίτσι της νύχτας .
Μωρό μου , σε χαιρετώ . Ελπίζω να είσαι καλά . Κρατάω τα καλά . Κάποτε ίσως σου πω όλα όσα αισθάνθηκα για σένα και ποτέ δεν με άφησες να σου πω . Κάποτε ίσως μου πεις και συ κάτι που να έχει σημασία . Πάντως ενίοτε σε αγάπησα .
Ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί όσο σου φερόμουν όμορφα μου φερόσουν σαν πουτάνα . Και όποτε σου φερόμουν σαν πουτάνα κόλλαγες πάνω μου σαν βδέλλα .
Γεια χαρά .
Θα σε θυμάμαι .
Ρ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εσείς είστε μορφωμένος γιατί αφήνετε τον αγράμματο να γράφει,εκτός και αν είστε ένα και το αύτο.
Ρίχνει το υψήλο επίπεδο του μπλόγκ σας,τα δικά σας γραφόμενα απότελουν κειμήλιο για τον ιστοχώρο,του Οχετού είναι ντροπή για την ελληνική γλώσσα.