15 Απρ 2010

Μπριζολίτσα Τραπεζάτη

Από  διηγήσεις φίλων  σχηματίζω  την εντύπωση  ότι  τελευταίως  το παραδοσιακό  ποτούδικο φραπεδάκι  είναι  της  ξευτίλας .

Η  κρίση  έφερε  έλλειψη  ρευστότητας . Έτσι οι στριποφίλ  τείνουν  να γίνουν  τελείως  κάγκουρες . Με  μία  επίσκεψη  σε σωληνούργειο αναζητούν  και  υπηρεσίες  συναφούς  χαμαιτυπείου . Οπότε  οι σκληρώς  πληττόμενες από  την κρίση  εργαζόμενες  στην  τιμή  του  παραδοσιακού φραπέ  προσφέρουν μουσικές  πνευστών  και απολαύσεις  συναφείς με  εκείνες  της  Βάρης .

Υπάρχουν  , βεβαίως  , κάποιο άπιστοι , οι οποίοι θεωρούν  ότι  η  φαντασία  μου  είναι  οργιώδης  , και  λέω  ό,τι  μου  καπνίσει .

Για  να  δούμε  λοιπόν.  Ας  πούμε  μια  παλι/α  ιστορία , διετίας , για  κάποιες  τέτοιες  διασκεδάσεις , τό τε  που  το φραπεδάκι ήτο σπάνιο .

Ο φίλος  μας  ο Ανδρέας  βρισκόταν  σε  υθεντικό  Σωληνουργείο έναντι  κυνοκομείων . Οι φίλοι του  απεχώρησαν  και  έμεινε  μόνος  του  περί  το λυκαυγές .
Τον  συντρόφευε Γαζέλα  από τις  ολίγες  που  συνδύαζαν κορμί  και  Πρόσωπο . Το όνομά  της  παρέπεμπε  στην ευμάρεια . Ψηλή , λεπτή  τέλειος  ολοστρόγγυλος  κώλος . Τον αναζητάνε  παλιοί μαυροβούνιοι και  τους  βρίζουνε  άλλες  κακές  γαζέλες  που  τη  φθονούνε .  
( Πλέον μένει στο Παγκράτι με  τον αραβωνιαστικό της  και εργάζεται σε  κατάστημα  υποδημάτων )
Μαζί με  τον Ανδρέα  και  την προαναφερθείσα γαζέλα  καθόταν και μία  άλλη   εξ ίσου  όμορφη  γαζέλα ,  πλην όμως  αναιδής  και κακότροπη , η οποία πλέον και αυτή  απεχώρησε  για  την Αλβιόνα  .

Σε  κάποια  στιγμή , η θρυλική  αυτή  εργάτρια , η  Παγκρατιώτισα , πλέον , για  να    ευχαριστήσει τον πελάτη  της ( ποιος  της  έβαζε ποτέ  2 νεράκια ? )  , τον καλό Ανδρέα  ,  έβγαλε  το βρακάκι  της , και αρχίσε να προσφέρει  χορό  με  ελεύθερα  πιασίματα  χωρίς  αντίτιμο ,ενώ  εν τέλει  έναντι  του  μαύρου ( στο τσαντάκι , χωρίς  το ποσοστό του  καταστήματος  )  20άρικου αρχίσε  σούπερ φραπέ  τραπεζάτο . Σε  κάποια  στιγμή  επιχείρησε  τρίψιμο ακά . Ο Ανδρέας  την εμπόδισε  ,  κάθετα  αλλά  ευγενώς  . Τότε  η  εργάτρια ρώτησε τον Ανδρέα  αν είχε   μαζί του  σκουφάκι ( ισχυριζόμενη  ότι δεν είχε  τα  δικά  της  μαζί  της ) ,  υποσχόμενη ότι με  ένα  20άρικο θα έψηνε  τραπεζάτη  μπριζολίτσα  σούπερ .

Ο Ανδρέας  όλως  τυχαίως  ήταν  εξοπλισμένος . Το ανέσυρε  από την τσέπη  του , από περιέργεια  περισσότερο  και  λίγώτερο από επιθυμία . Και τότε   η  τίμια  εργάτρια  έκανε  την υπόσχεσή  της  πράξη . Σε  μαγαζί με  φώτα , και σε  τραπέζι καναπέ  υπερυψωμένο . Η  άλλη  κακότροπη  και αναιδής  γαζέλα  κρατούσε  φανάρι .

Συνήθως  η  εν λόγω  αποσυρθείσα  γαζέλα   έψηνε  την μπριζολίτσα  του πελάτη  σε  τραπεζάκι γωνιακό  , κοντά  στα  καμαρίνια . Με  αντίτιμο  το  στάνταρ  πενηντάρι  του  πριβέ
Την ψάχνουνε  λαχανέμπορες , καπεταναίοι , πειρατές , γκάνγκστερ .

Βέβαια  αυτά  είναι  φίδια που  λένε  και οι Ευγενείς !
Μην τα  πιστεύετε !

31 Μαρ 2010

Μικρό Ερωτικό

 

Σ΄αποζήτησα  χτες  και  πάλι . Μου  έλλειπες . Και νοσταλγούσα  την όψη  σου , τη  φωνή  σου , τα  συναισθήματα  που μου  ξυπνάς . Και  έτσι ήρθα  κοντά  σου .

Σε  έγδυσα  από το  βαρύ  δερμάτινο  κουστούμι σου , και  άρχισα  να  σε  χαϊδεύω . Τις  όμορφες  καμπύλες  σου , το μακρύ  λαιμό  σου . Κι άρχισα  σιγά  σιγά  να  νιώθω  τα  βογκητά  σου  καθώς  σε  προετοίμαζα . Σε  λίγο ήσουν έτοιμη .

Έτοιμη  να  μου προσφέρεις την  απεραντοσύνη  της  σκέψης . Έτοιμη  να  μου  διασκεδάσεις  τη  λύπη με  τη  γλύκα  σου . Να  διώξεις  το φόβο με  το  σιγανό μουρμούρισμά  σου . Να  συντροφέψεις  τη  χαρά  μου με  το κρεσέντο σου .

Κιθάρα  μου γιατί  να  μην είσαι  εσύ  η μόνη  ερωμένη μου ?

17 Φεβ 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Χρόνια  πολλά .

Να  τα  εκατοστίσεις . Με  υγεία . Με  ευτυχία . Με  ό,τι  γουστάρεις .

Σου  εύχομαι  τα  όνειρά  σου  να  βγούνε  αληθινά .

15 Φεβ 2010

H Βρόχα του Πουρέιτζερ .

Ήτο νυξ. Νύξ βαθεία . Με σύννεφα μαβιά και μπλαβιασμένα . Πολύ μπλαβιασμένα . Αυτός ήταν καθισμένος στη ντιβανοκασέλα του μπροστά στο τζάκι . Ήταν σε φάση στριμοκωλέισον . Μελαγχολικιά και συναχωμένη . Κι όξω φυσούσε , φυσούσε πολύ και η Βρόχα έπιπτε ράιτ θρου

( ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩααααααααααααααααα)

Σε κάποια στιγμή σηκώθηκε , του χε πέσει βαριά η ταραμοσαλάτα και τα θράψαλα λαδολέμονο που του χε φτιάξει η Φιλιπινέζα παρακόρη του , ρέυτηκε , έκλασε , αλλά ήτο αδύνατον να διώξει τη θλίψη του . Πήρε την κομπολόγα του την κεχριμπαρένια , και άρχιζε να αναπολεί με ύφος σκεφτικό , πολύ σκεφτικό , σαν το ύφος της γελάδας που βλέπει τα τρένα να περνάνε . Χλάπα χλούπα οι χάντρες οι κεχριμπαρένιες και εκείνος να αναπολεί ατενίζοντας όξω από το τζάμι που ο αέρας φυσομανούσε και η βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου .

(ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΛΑ )

Αίφνης σηκώθηκε , έκλεισε το στέρεο που έπαιζε βαριά μπετοβενίστικη κλαστική μουσική , έβαλε στο ποτήρι του μια μαστίχα , πήρε ένα τόμο από τα απονημονεύματά του από τη βιβλιοθήκη του , στρώθηκε στην ντιβανοκασέλα , άναψε και ένα τσιγαράκι , κινγκ σάιζ , και έπιασε να διαβάζει , ένα βράδυ λυπητερό και σκοτεινό , που όξω φυσαγε ο μαΐστρος και η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .

(ΩΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ)

Τόμος εξηκοστός πέμπτος , σελίδα χίλια εφτακόσα ενενήντα δύο, παράγραφος ιβ , στίχος τέσσερα και κάτι ψιλά .
Ένα βράδυ αφού είχε φάει στο τζάκσον , είχε πιεί πέντε ουίσκια στο Μάι Τάι , πέρασε στο από το μπουτίκ , όπου είχε πάρτυ μια φίλη του , όμορφη πουρομουνίτσα . Πήγε είδε δύο τρεις φίλους του που κάθονταν στο μπαρ , λεβένετες και φλογερούς εραστάς γεννηθέντας το 1832 , που εξηγούντο όμορφα και φίνα , αλλά όπως μίλαγε με τους κολητούς του διεπίστωσε , ότι η πουρομουνίτσα που εκάθητο εξαπεναντίας του , του κανε κορδέλες με ένανε που τονε λέγανε Φριτς και είχε γενική αντιπροσωπία τις ιταλικές καπότες . Εκείνος οργίστηκε , οργίστηκε πολύ και βγήκε όξω , και έμεινε να περιμένει τον παρκαδόρο να του φέρει τη μπέμπα του , ενώ το πρόσωπό του το χαράκωνε η βρόχα που έπιπτε ράιτ θρου .

Αλαααααααααααααααααααααα

Μπήκε στο μπεμπε , άναψε το σι ντι πλέηερ , άναψε και ένα τσιγαράκι , και βάλθηκε να ανηφορίζει το μπαζωμένο Ιλισό , μέχρι που έπιασε Βτραχονήσι . Εκεί κάτου από μια μεγάλη πινακίδα είδε μια πόρτα που ήταν ένα κέντρο , ήταν απόξω κάτι μυστήριοι , ξάκρισε το όχημα , να μπω ερώτηξε , περάστε του είπανε , έδωσε τα κλειδιά και τον περάσανε στη σάλα , ενώ η βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου .

Τον βάλανε σε ένα καναπέ . Και εκεί σε μια στιγμή , κάνει μπραφ μια μυστήρια 2 μέτρα και 9 εκατοστά ψηλή , μαύρη κατράμι , που φόραγε ένα άσπρο αραχνοΰφαντο φόρεμα , που ούλα φαινούντανε , μεχρι το στρίνγκ κοντό μπροστά , μέχρι τους αστράγαλοι μακρύ πίσω , με κάτι ντάκους 32 πόντους . Να κάτσω αρώτηξε , κάτσε της απήντησε , έκατσε . Να πιω , Πιες . ΝΑ σε κάνω και πριβέ . Τον έκανε . Και εκεί που τα λέγανε , επειδή η δεσποινίς ήτο πολύ όπως πρέπει , μερακλού και τσαχπινογαργαλιάρα . Της έκανε την πρόταση , την ώρα που της έπιανε το μπουτάκι , να βγούνε και να πάνε να φάνε κανένα ψάρι . Να πάμε του είπε εκείνη αύριο πούχω ρεπό και του έδωσε το τηλέφωνό της ,αλλά να μην πάμε για ψάρια , να πάμε να φάμε κανένα κοψίδι να λιγδώσει το αντεράκι μου που εδώ και δύο μήνες τη βγάζω με ρύζι και νερόβραστες λαχανίδες . Εκείνος την αγκάλιασε , της χάιδεψε το χεράκι , τη φίλησε το μέτωπο , και απεχώρησε οδηγώντας τη μπέμπα του προς το σπίτι του μια νύχτα τεθλιμμένη που η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩπααααααααααααααααααααααααααααααααα

Την επομένη , τον πήρε τηλέφωνο να την πάρει αυτός , βγήκανε όξω , αυτή έφαγε δυο κιλά παϊδάκια , τριά πιάτα κιοφτέδες , δυο μελιτζανοσαλάτες και μια χωριάτικη , ήπιε και ενάμισυ κιλό κρασί χύμα , ντερλίκωσε ίσιωσε , πήγανε και για ποτάκια , που να πάμε τώρα , να σε πάω εδώ παραπάνω που είναι άνα καλό χοτέλι με απαρταμάντς , να πιούμε το ουισκάκι μας με την ησυχία μας , να γνωριστούμε και να μιλήσουμε για μας . ΝΑ ρθω του είπε αυτή , αλλά ως σκέση , όχι ως τροτουάρ , διότι εγώ είμαι σοβαρή κοπέλα και κατάγομαι από να χωριό βαθειά μέσα στη ζούγκλα της Πιπάμπουε , ανατολικά της Ουρακοτάνγκα , που βρέχεται από τη λίμνη Πουταγκανίκα , και η μαμά μου είναι πολή αυστηρά και άμα φυσάει ο μουσώνας η βρόχα πίπτει στρέιτ θρου .

Άλλλλλλλλλλλλλαααααααααααααααααααα

Κατόπιν ανέβηκαν στο δωμάτιο , ήπιανε τα ουίσκια της ήπιανε τις σαμπάνιες τους , την έστρωσε επί του καναπέος , διότι είχανε πάρει σουγίτα , και επειδή το πολυτιμώτερον το είχε δομένο καμιά οχτακοσαριά φορές προηγουμένως , τον άφησε να της το κάνει και ανωμάλως . Μετά όταν φεύγανε , του είπε το ξέρω ότι είστε σοβαρός κύριος και διαφορετικός και θα ηγαπείτε , και εκείνος συμφώνησε , της έδωκε και ένα περιπαθές φιλί , έβγαλε να της δώκει και ένα κατοσταρικάκι , αλλά εκείνη το αρνήθηκε , για ποια με περάσατε , εκείνος το βαλε στην τσέπη , πολύ την εξετίμησε που ήτο ηθικιά και τιμία , και την πούλεψε για το Γκστάαντ , να πάει για σκί , μια νύχτα κρύα που η βρόχα έπιπτε ράιτ θρου .

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Ακολούθως , όταν γύρισε από το Γκστάαντ δεν την έπαιρνε τηλέφωνα , εκείνη έστελνε μηνύματα . Μέχρι που μια φορά με ένα μήνυμα λυπημένο και κλαφτό του εζήτησε να τον δει . Εκείνος συγκατένευσε και την πήγε στο Καστελόριζο να φάνε αστακοκαραβίδες , σφυρίδα και πετρομπαρμπουνόπουλα μυστακοφόρα . Στη συζήτηξη επάνω εκείνη του είπε πως την είχε πληγώσει πολύ , διότι την είχε χρησιμοποιήσει και μετά την πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων , ενώ εκείνη τον ηγάπα σφόδρα και η βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου .

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Εκείνος με τα πολλά εδέχθη να επανασυνδεθούν , αλλά εκείνη του είπε με θλίψη ότι δεν μπορεί να σταθεί κοντά του διότι αυτός είναι ένα φραγκοκαβλέουρας γεροφορτώγκας , ενώ εκείνη είναι μια κοπέλα φωχιά που δεν έχει δεύτερο μπέμπι ντολλ , και πως θα σταθεί δίπλα του , που θα την σχολιάζουνε πως τονε θέλει μόνο για να του τα τρώει . Αυτός έκανε να βγάλει το μπουκ με τα τσέκια , αλλά αυτή τον σταμάτησε και του είπε ότι δεν δέχεται λεπτά , από πάρτη του διότι είναι βόυφρέντ της , αλλά άμα θέλει να τη βοηθά στο κλάμπ που εργαζόταν για να πληρώνει τα δίδαχτρα για τη Σχολή της που σπούδαζε κοπτοραπτού .Εκείνος πάγαινε τη βόηθαγε , τη βόηθαγε μέχρι μαλακίας , εκείνη του καθότανε δις της εβδομάδος , μέχρι που εκείνος έμαθε ότι τη βοηθάνε άλλοι 3 τακτικοί και καμιά εκατομπενηνταριά έχταχτοι , διότι ήσαν φιλάνθρωποι πολύ φιλάνθρωποι , και δεν αφήνουνε μια φτωχιά κοπέλα να χαθεί και να περιπλανάται στους δρόμους , μόνη , έρημη , ρακένδυτη στη νύχτα όταν η βράχα πίπτει ράιτ θρου .

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Εκείνος το φερε βαρέως και γνώρισε μετά ταύτα καμιά τριανταριά καλές κοπέλες συζητήσιμες και της εξυπηρετήσεως , για να πνίξει τον πόνο του . Εκείνη βασικά χέστηκε , αλλά επειδή της λείπανε κάτι ψιλά και είχε λεπτά αισθήματα τον βομβάρδιζε με μηνύματα και τηλέφωνα , εκείνος δεν της απήντα , εκείνη σκύλιαζε. Τέλος πάντων μία μέρα πήγανε να φάνε . Εκείνος έφαγε ένα στέικ και ήπιε μια κοκα κόλα , εκείνη ήπιε τον άμπακα και έφαγε τον αγλέορα και του είπε να τα ξαναβρούνε, του πε να την περιμένει στο Σταθμό του Μονάχου , στην 30 Φεβρουαρίου , διότι πήγαινε στην πατρίδα που η μαμά θα έκανε εγχείριση για κωλικό στο νύχι . Εκείνος πήρε το αιρ μπας . Πήγε στο Μόναχο . Έφαγε τα λουκάνικά του , έφαγε το σάουερ κραουτ του , τα κότσια του , τα μπρέτσελ του , ήπιε τις μπύρες του . Και ξεκίνησε για το Σταθιμό . Αυτή δε φάνηκε .

Και η βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου .

4 Φεβ 2010

ΕΡΩΤΕΥΣΙΜΟΙ ΝΕΟΙ

Ένας ερωτεύσιμος νέος και ένας λιγότερο νέος (όχι και πολύ λιγότερο πάντως ) , οδηγούσαν το αυτοκίνητο μέσα σε άδειους δρόμους . Ήξεραν που θα κατέληγαν . Αλλά ας το παρέτειναν λίγο .




Τελικά το κέντρο της ακολασίας που επ' ολίγον είχε γίνει το στέκι τους φάνηκε . Πληρούσε όλους τους ορισμούς περί αυθαιρέτου δομήσεως , ενώ η πινακίδα του θεόρατη διακρινόταν καθαρά . Στα διπλανά κέντρα η πελατεία των μπουζουκοβάρδων της μαίινστρημ νταμπαντούμπα μουσικής σκηνής προσήρχετο αυξανομένη . Είχε δημιουργηθεί κυκλοφοριακό μετά τις πρώην εγκαταστάσεις της εταιρείας φωταερίου .



Πέρασαν το μαγαζί . Ο ολιγότερα νέος κύριος επελήφθη ελιγμού αναστροφής , ο οποίος δεν έτυχε της εγκρίσεως του ερωτεύσιμου νέου . «Θείε θα μας σκοτώσετε , παίρνετε τις στροφές σαν τους Duke's brothers » , ο οδηγός του κόκκινου σάξο που απέφυγε την τελευταία στιγμή την πλαγιομετωπική , κόρναρε , είχε κατεβάσει και το παράθυρο και κάτι έλεγε . Θρήσκος άνθρωπος , πρέπει να χε βλαστημήσει πέρα από την Παναγίτσα και το Χριστούλη και 175 άλλους αγίους .΄



Ο ατάραχος λιγότερο νέος κύριος , παρετήρησε αφ΄υψηλού τον βλασφημούντα μουζίκο , και αρκέστηκε να μπει στο πάρκινγκ του μαγαζιού . Ο νεαρός με το κόκκινο σάξο απεχώρησε μόλις οι της υποδοχής , διαφόρων μεγεθών και διαφορετικών διαβαθμίσεων κατά την εγκληματικότητα της φυσιογνωμίας τους , παρέλαβαν τα κλειδιά και χαιρέτησαν ευγενέστατα τον ολιγότερα νέο κύριο .



Ο επί της εισόδου έδωσε στους φίλους μας προτεραιότητα εν σχέσει με ένα μεθυσμένο πακιστανό , και τρεις Αλβανούς που μιλούσαν στα κινητά τους .



Κατά την είσοδο , ο σερβιτόρος τους χαιρέτησε ευγενώς . Απελογήθη διότι το κατάστημα ήτο πλήρες και δεν υπήρχε χώρος να τους τοποθετήσουν . Με την πλούσια ασημένια κόμη του να ανεμίζει από το ρεύμα του αιρκοντίσιον προσφέρθηκε να τους τοποθετήσει επ΄ ολίγον στο μπαρ παραπλεύρως ενός χαλκοχρώμου ομοιώματος γυμνής γυναικός , αμφιβόλου γούστου , εντυπωσιακού πλην όμως μεγέθους .



Δεν χρειάστηκε να παραγγείλουν ποτά . Ήλθαν αυτομάτως .



Μετά τα ποτά άρχισαν να καταφθάνουν οι καλλιτέχνιδες παρελαύνουσες και προσπαθώντας να παρασύρουν εκάτερο των δύο νέων , είτε τον ερωτεύσιμο , είτε τον λιγότερο νέο , προς το παραπλεύρως ευρισκόμενον χειρομαλακτήριον επί του καναπέος .



Προσήγγισαν χαριτόβρυτες υπάρξεις αντολικωευρωπαϊκής προελέυσεως και πάσης φύσεως και εμφανίσεως , τον ερωτεύσιμο νέο , και μελαμψές γαζέλες τον ολιγώτερο νέο .



Ο λιγότερο νέος ατενίζοντας προς τη σκηνή όπου δέσποζε ο σωλήνας , θαύμασε τον χαριτόβρυτο τρόπο με τον οποίο η τότε αδυναμία του επεδείκνυε χαριτωμένα τα κάλη της στους θαυμαστάς της τέχνης . Η ψηλή νταρντάνα που κατήγετο από την λεβεντογέννα μεγαλόννησο Νηγιρία . Στο πρώτο τραπέζι εστάθη σηκώνοντας το μακρύ καλοκαμωμένο και εύσαρκο πόδι της και έφερε το καλυπτόμενο από ένα απειροελάχιστο στρινγκ αιδοίο της προ τον οφθαλμών του πελάτου , ταυτοχρόνως τον χαιρέτησε φιλοφρόνως λέγοντας του « θες να σε γκαμήσω , μπούστη ? » . Ο πελάτης τη γείωσε .



Στο επόμενο τραπέζι άλλαξε τακτική . Προσήγγισε τον πελάτη , τον καβάλησε γυρνώντας του την πλάτη και με μία χορευτική πιρουέτα τοποθέτησε τους εύσαρκους γλουτούς της στο πρόσωπο του πελάτου , εις τρόπον ώστε ο ανυποψίαστος θαμών να ασφυκτιεί έχοντας το πρόσωπό του εντός της αβυσαλέας χαράδρας των γλουτών της καλλιπύγου γαζέλας και τη μύτη του εφαπτομένη με την κωλοτρυπίδα αυτής .



Πλην , παρά τις προσπάθειες της καλλιτέχνιδος οι πελάτες ουδόλως ετσίμπαγαν και την απέπεμπαν , ή αυτή έφευγε διαμαρτυρομένη ,διότι πάντες την παζάρευαν για να κάνει σκόντο κατά την παράθεση του ροφήματος .



Εκείνη τη στιγμή ο ολιγότερο νέος ασχολείτο με διατεινόμενη καταγωγή εκ Καλαμών , βραχύσωμη χαμογελαστή γαζέλα , η οποία έτεινε τα οπίσθιά της προς τα εμπρόσθιά του , ψαύοντας με αυτά την ανδρική του φύση . Ταυτοχρόνως , ο ερωτεύσιμος ησχολείτο με εύσαρκο βραχύσωμη ξανθιά εγγονή φλογερού κομμουνιστή , η οποία του υποσχόταν απαγορευμένες ηδονές . Η καλαματιανιά απεχώρησε και προσήλθε άλλη νεαρά γαζέλα την οποία ζαχάρωνε από καιρού ο ολιγότερο νέος , αλλά , φευ , αυτή η πουτάνα επεδείκνυε μεγίστη αδυναμία προς τον ερωτεύσιμο , τον οποίο είχε την προηγουμένη εβδομάδα καβαλήσει τραπεζάτα , αποβάλλουσα το στρινγκ της . Η εντυπωσιακή γαζέλα που το όνομα της παρέπεμπε στην ευμάρεια , θες διότι ο ερωτεύσιμος δεν ανταποκρινόταν , θες διότι δεν πολυγούσταρε τον ολιγώτερο νέο που είχε απλώσει τη χερούκλα του και τη θερμομετρούσε , απεχώρησε . Αίφνης ο ερωτεύσιμος εξηφανίσθη προς το πριβέ , παρασυρόμενος από ξανθιά , ζουμπουρλούδικη ευπαρουσίαστη ύπαρξη .



Τότε προσήλθε και η νταρντανογαζέλα που ήτο η αδυναμία του ολιγότερο νέου . « How r u baby » τον ρώτησε κάνοντας , θωπεύουσα το ανδρικό του μόριο ύπερθεν της περισκελίδος ? « Καλά , γιατί δεν τηλεφώνησες ? » Γέλασε και άρχισε να φωνάζει ΚΑΥΛΙΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ .



Μερικοί κοίταξαν , οι λοιποί είχαν ξανάρθει .



Αύριο θα σε δούμε ?



BAGRADI ?( to Παγκράτι στα Μπινί ) At Da nice one ?



Yes baby !



But you will not fuck golos again , I had pain last time . Your Boutsara is very big ( αμετάφραστο )



Buy Drink ? A small ?



Πήρε το ποτό και άρχισε να κάνει ντανιές . Το χέρι του λιγότερο νέου ασυναίσθητα περιπλανήθηκε στις εντυπωσιακές της καμπύλες .



No finger mouni please , only golo ! Παρεκάλεσε .



Αφού λες ότι ο κώλος σου πονάει .



Golos no mbonaei me fingers , golos mbonaei me your big boutsara .



Why you do not seat in trapezi ? or kanape as usual ?



No space , later they said .



OK , go prive ?



Not yet !



Why ?



Later .



OK , I go around , later I ll come . Do not buy drinks to some boudana (πουτάνα ) . Mberimini me (να δω ποιος καργιόλης θα το καταλάβει αυτό ! )



Σε κάποια στιγμή ο ερωτεύσιμος επέστρεψε .



Μετ΄ ολίγον ο μαιτρ τοποθέτησε τους δύο εταίρους σε τραπέζι εφαπτόμενο με την πίστα καρσί στο σουλήνα .



Καλά ήτανε μόνο λίγο το καπνογόνο έφερνε αναγούλα στον ολιγώτερο νέο . Η γαζέλα ήρθε και ήπιε ένα σφηνάκι , θωπεύοντας τον ολιγότερο νέο στα επίμαχα σημεία , έχοντας τον καβαλήσει .



Ταυτόχρονα σχολίαζε τα τεκταινόμενα επί σκηνής , μυκτηρίζοντας τους συμμετέχοντες στο σόου , που συνουσιάζονταν με blastig boutso που είναι malakies .



Will you stay see me doing show ? fiki fiki guith blastig mboutso ?



Πήρε και δεύτερο νεράκι .



Ταυτοχρόνως στη σκηνή ενεφανίσθη η βραχύσωμη ζουμπουρλού ανάφτρα που είχε πριβεδιάσει προηγουμένως τον ερωτεύσιμο για να κάνει το νούμερό της .



Ο δισκοθέτης ( dj) την ανήγγειλε . Προχώρησε με το μικροσκοπικό φορεματάκι της προς το σωλήνα . Η μουσική ρυθμική με βαθειά μπάσα την συνόδευε στο γύρω - γύρω όλοι που έκανε στο σωλήνα . Το πλατινέ μακρύ μαλλί ανέμιζε . Κατέβασε το τιραντάκι από το δεξί ώμο , κρύβοντας τάχαμου το βυζάκι με το χέρι . Τότε είδε τον ερωτεύσιμο διοπτροφόρο νέο , ανάμεσα από τα καπνογόνα . Προχώρησε προς το μέρος του . Πρώτο τραπέζι στο μέσον της πίστας .



Μα τι έβλεπαν τα ματάκια της αναξιοπαθούσης τίμιας εργάτριας της ηδονής . Στο πρώτο τραπέζι ανάμεσα στον ερωτεύσιμο και τον ολιγώτερο νέο καθόταν μια άλλη εργάτρια . Η τσουπωτή θρασεία μαύρη γαζέλα . Η οποία είχε και μπροστά της ποτό , και όχι μόνο . Είχε αραδειάσει με προπετή και ανάγωγο τρόπο και τις κάρτες της επάνω στο τραπέζι . Κάρτες οι οποίες ήσαν αρκετές .



Υπέλαβε ότι ο ερωτεύσιμος την είχε εξαπατήσει . Υπέλαβε ότι αφού την παρέσυρε να του σερβίρει καλοχτυπημένο ρόφημα με 3 κάρτες ( ο ερωτεύσιμος είναι πολύ καλός στο σκόντο ) , την εξέχασε και προδοτικά άρχισε να κερνά τη γαζέλα για να απολαύσει τα μυστηριώδη θέλγητρά της .



Ε αυτό πήγαινε πολύ . Και αυτή που ήθελε να κάνει το σόου της ακριβώς μπροστά του για να τον ευχαριστήσει !



Ξάπλωσε επάνω στην πίστα . Και έφερε το πρόσωπό της δίπλα στο πρόσωπο του ερωτεύσιμου νέου .



Τί είναι αυτά τον ρώτησε .



Ο ερωτεύσιμος κατελήφθη εξ απήνης και δεν είπε τίποτα . Ε αυτό ήταν ομολογία ενοχής .



Εμένα που σου έκανα πριβέ με 3 κάρτες , ούτε ποτό δε μου έβαλες , και σε αυτήν κάνεις ποτά . Στην αραπίνα που παίρνει τσιμπούκια ?



Ο ερωτεύσιμος κατάλαβε τι συνέβαινε . Επί τέλους , διότι οι υπόλοιποι θαμώνες , τον είχαν εντοπίσει . Θεώρησαν όμως ότι η αλλοδαπή χορεύτρια , ήτο κατάκτηση του ερωτευσίμου νέου , και μπίζαραν με σφυρίγματα , κραυγές και χειροκροτήματα , θεωρώντας τη διακοπή του σόου και την ψιλοκουβέντα ως απόδειξη του ανικήτου έρωτος , τον οποίο ενέπνευσε ο διοπτροφόρος ερωτεύσιμος νέος προς την αλλοδαπή βραχύσωμη ζουμπουρλού αρτίστα με το πλατινέ μακρύ μαλλί .



Η αρτίστα συνέχισε να επιπλήττει τον ερωτεύσιμο διοπτροφόρο νέο . Το σόου είχε διακοπεί . Ο καταστηματάρχης έβριζε . Το πλήθος κραύγαζε . Ο δισκοθέτης όλο και έβαζε από την αρχή τη μουσική υπόκρουση , αλλά εις μάτην .



Η αλλοδαπή βραχύσωμη ζουμπουρλού αρτίστα με το πλατινέ μακρύ μαλλί ήτο ως φαίνεται σφόδρα ζηλότυπος . Συνέχιζε απτόητη τη σκηνή ζηλοτυπίας , ενώ η αδυσώπητη γαζέλα χαμογελούσε μακαρίως .



Δεν είναι δικά μου τα ποτέ ψέλλισε ο νέος .



Τίνος είναι ρε ? Δίπλα σου κάθεται ! Εμένα ούτε νεράκι δε μου έβαλες και σε αυτή την πατσαβούρα διπλά ? Που κάνει ... και απαριθμούσε το ποινικό μητρώο της γαζέλας .



Του θείου είναι ! Αυτός της έβαλε ποτά !



Αλλού αυτά !



Μα του θείου είναι !



Δεν τον πίστευε , αυτός της εξηγούσε .



Το πρόγραμμα είχε διακοπεί . Οι δύο νέοι είχαν γίνει θέαμα . Το νοήμον κοινό παρακολουθούσε ασκαρδαμυκτί τα δρώμενα .



Συθνέχισε να χαμογελά , να σχολιάζει , να κραυγάζει .



Περιέργως ουδείς διεμαρτύρετο , λόγω της διακοπής του προγράμματος .



Ε σου λέω του φίλου μου είναι , κραύγασε αυτός , μη μας σπας τα αρχίδια !



Διότι και οι ερωτεύσιμοι , ευγενείς διπτροφόροι νέοι φτάνουν κάποτε εις το μη παρέκει .



Καλός μαλάκας είναι και αυτός οίμωξε η ζηλότυπος αλλοδαπή βραχύσωμη ζουμπουρλού αρτίστα με το πλατινέ μακρύ μαλλί . Και με μια θριαμβευτική κίνηση σηκώθηκε και συνέχισε το σόου της .



Τί συνέχισε ?



Πέταξε εκνευρισμένη το σατέν φορεματάκι της .



Έκανε μια υπόκλιση και απεχώρησε στα παρασκήνια φουρκισμένη .



Καλά της έκανες της καργιόλας , συνεχάρη τον ερωτεύσιμο διοπτροφόρο νέο ένας παρακαθήμενος θαμών .



Έτσι θέλουνε . Του φώναξε ένας άλλος , ο οποίος χειροκροτούσε .



Το κλού της βραδιάς , ήταν όταν άλλος θαμών , επιστρέφοντας από το αποχωρητήριο , έσφιξε όλο θέρμη το χέρι του ερωτεύσιμου νέου . Μπράβο μεγάλε τον συνεχάρη . Βάζω στοίχημα , ότι δεν είχε πλύνει τα χέρια του .



Θείο το λογαριασμό . ικέτευσε ο ερωτέυσιμος νέος , καθώς η ζηλότυπος , αλλοδαπή βραχύσωμη ζουμπουρλού αρτίστα με το πλατινέ μακρύ μαλλί , έβγαινε από τα καμαρίνια .



Why go so early ? ρώτησε η γαζέλα .Do not want to see me do fiki fiki on stage guid da blastig mboutso ?



Νο μωρό μου another day ! Ι will call you tomorrow , we go to the hotel !



OK but you will not fuck golo again it is painful .



Πλήρωσαν και απεχώρησαν .



Ο ολιγώτερο νέος ζήλεψε πράγματι την αποχώρηση του ερωτεύσιμου νέου , ο οποίος αποχωρούσε υπό τα πλήρη θαυμασμού βλέμματα του κοινού .



Η γαζέλα γύρισε στη γύρα .



Η ζηλότυπος αλλοδαπή βραχύσωμη ζουμπουρλού αρτίστα με το πλατινέ μακρύ μαλλί έμεινε να ατενίζει τις πλάτες του αποχωρούντος ερωτεύσιμου διπτροφόρου νέου .



Την είχε πληγώσει .

4 Ιαν 2010

Ο ΠΟΥΡΟΥΛΗΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΜΕ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

Θε μου  μακριά  σου  στέκουμαι

Με  κρίμα  είμαι γιομάτος

Μα το καλό το εύχομαι

Από  καρδιά  με  πάθος

 

Για  με   τίποτα  δε  ζητώ

γιατί είμαι  μακριά  σου

Για άλλους  σε  παρακαλώ

που  ναι  παιδιά  δικά σου

 

Θε  μου  ετούτη  τη  χρονιά

Μια  ευκή  μου  κάμε  πράξη

Και  η  ζωή  των  φίλων μου 

προς  το καλό  να  αλλάξει

 

Δώσε  σ΄ αυτούς  που  αγαπώ 

Τύχη  και  ευτυχία

Να  τους  φυλάς  από κακό 

Και  νά 'χουνε  υγεία

 

Κι αυτή  που με   αρνήθηκε 

Και  πλιο δε με   γνωρίζει

Έχε  κι αυτή  στη  σκέπη  σου

Όπου  και  αν γυρίζει

15 Δεκ 2009

Έρχονται Χριστούγεννα

Έρχονται  Χριστούγεννα .

Σε  μια  στριπονύχτα  που  βαράει  οικονομική  κρίση . Σε  μια  στριπονύχτα  που  γεμίζει  με  νέα  μαγαζιά  . Ένα  λέει πρόκειται να  ανοίξει  στη  Συγγρού  και  άλλο  ένα  σε  παλιό  ιστορικό μέρος  στη  Γ΄ Σεπτεμβρίου .

Άλλοτε  αυτές  οι εποχές  ήσαν εποχές  δόξης . Έπρεπε  να  κάνεις  κράτηση  για  ρεβεγιόν  στα  στριπόμπαρα . Και  μετά  το ρεβεγιόν  έφευγες  φορτωμένος  , και πέρναγες  πολύ  καλά .

Θυμάμαι  μια  όχι τόσο μακρυνή  εποχή  . Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς . Άφιξις , μετά  απογευματινή  χαρτοπαιξία , μεσημαριανό ύπνο , δεξίωσιν- ρεβεγιόν και πέρασμα  μπουζούκια  κατά  τις  4.30   στο τραπέζι μου .  Εγένετο  της  πουτάνας . Κόσμος .... κόσμος   σε  μικρό χώρο  γεμάτο καπνό και με  κακό εξαερισμό . Οι  45-50 ξεβράκωτες  να  κάνουνε  τα  πάντα   , φτιάξαμε  κέφι  γερό . Κάναμε  και την άναλογη ( μεγάλη  ζημιά ) , αλλά  γεμίσαμε  μπαταρίες  για  1  τρίμηνο  . Αναχώρησις  7.45. Πρόγευμα   στο  Meridien . Αθλοπαιδιές  κατόπιν  στο Ιμπέριαλ  , και  ξανά  κατά  το απογευματάκι .  Καλή  χρονιά  , μέχρι το Σεπτέμβρη .

Τώρα  εμένα δεν μου  πολυκαίγεται  καρφάκι .

Πέρασε  ο καιρός   του  έρωτος  και  της  αγάπης , προς  όφελος  του  τραπεζικού  μου  λογαριασμού  , προς  όφελος  της  ηρεμίας  μου  κυρίως . Το ζήτημα  είναι  ότι  το στριπ  όπως  το  ξέραμε  είναι  δυστυχώς  παρελθόν . Πάρε  σβάρνα  τα  μαγαζιά  και  ένα  αξιοπρεπές  pole  dance δεν  θα  βρεις . Κονσομασιόν  θα  βρεις . Φραπέ , καλαμάκι , μπριζόλα  θα  βρεις  χορό  γιοκ . Ούτε  καλό table dance .

Το κυριώτερο  είναι ότι  δεν θα  βρεις  τις  παλιές  καλές  αλανιάρες  που  σου  τα  παίρνανε  κάνοντας  σε  να  νιώθεις  άρχοντας . Τις  μεγάλες  κυρίες .

Μόνο  κάτι  αποτυχημένες     έχει η  αγορά  τώρα .  Κάτι  βιζιτούδες παρτάλια , σκυλιά  ανήμερα . Περασμένα .

Κάτι φτηνιάρες .

Γιατί  να  κάνεις  ζημιές  γι  αυτές ?

Γιατί να  ανοίγεις  πικολάκια ?

Γιατί να  ανοίγεις  σαμπανιες ?

Γιατί  να  τις  γαμήσεις  εν  τέλει ?

Ενώ  οι παλιές   ...

Μάγκα  μου  , οι παλιές  ξέρανε  που  το δίνανε . Και  γι  αυτό  δεν ακούγονταν . Και  βγάζανε και  καλά  φράγκα , και  είχανε  και τη  φήμη  της  απρόσιτης  , της  ακριβής  ,  και ξέρανε  να  σε  κάνουνε  και να  περνάς  καλά  εντός  του  καταστήματος .

Γι αυτό   έχω  πολύ  πολύ  καιρό  να  βγω .

Μαθαίνω  όμως  νέα , και θλίβομαι  περισσότερο .